آریا جوان
وزیر ورزش: تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان سال به سال بهتر می‌شود
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 16:31:31
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری تور نیمه‌حرفه‌ای ایران – آذربایجان، طی 32 دوره گذشته سال به سال بهتر و کیفی‌تر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت وزارت ورزش و جوانان و به نقل از ایسنا دکترمسعود سلطانی‌فر با انتشار پیامی خطاب به سی‌وسومین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان گفت: "در آستانه سی و سومین دوره رقابت‌های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران- آذربایجان و رویداد مهم تبریز 2018، شهر اولین ها به ویژه خطه قهرمان پرور آذربایجان بار دیگر میزبان یک رقابت مهم بین‌المللی است که به لطف و فضل الهی شاهد سربلندی ورزشکاران ایران در عرصه‌های بین المللی، جهانی و آسیایی جاکارتا نیز بوده‌ایم .
مسابقات دوچرخه‌سواری تور نیمه‌حرفه‌ای ایران- آذربایجان طی 32 دوره گذشته سال به سال بهتر و کیفی‌تر شده است و امیدوارم که میهمانان عزیز و شرکت‌کنندگان در این مسابقات، جدای از نتایج حاصله، اعم از پیروزی‌ها و شکست‌ها، با خاطره‌ای خوش و تجارب ارزنده این رقابت‌ها را به پایان ببرند .
همچنین آرزوی موفقیت و سربلندی برای تک تک میهمانان، شرکت کنندگان، برگزار کنندگان و تماشاگران این دوره ار رقابتهای جذاب دوچرخه سواری را دارم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/71695/وزیر-ورزش--تور-دوچرخه‌سواری-ایران-–-آذربایجان-سال-به-سال-بهتر-می‌شود
بستن   چاپ