آریا جوان
سجاد مرادی: سخنان رهبری هیچ گاه از ذهنم بیرون نمی رود
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 16:31:45
آریا جوان - سجاد مرادی، مربی تیم ملی دو و میدانی سرعت کشورمان در رقابت های آسیایی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : دیدار با رهبر معظم انقلاب با هیچ هدیه ای قابل مقایسه نیست و بالاترین پاداشی است که میتوان به یک ورزشکار داد.


رکورد دار دو و میدانی آسیا هدف ورزشکاران از کسب مدال را بالا بردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین بین المللی و شادی دل مردم عنوان و افزود: وقتی که افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین بین المللی توسط عالی ترین مقام کشور دیده و تقدیر می شود، این افتخار بسیار باارزش است.
مرادی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تاثیر بین المللی قهرمانی جوانان در عرصه های مختلف و جایگاه ورزش در سطح جهان افزود: واقعا درک بالا و بیان ارزشمند ایشان درباره قابلیت های ورزش قابل توجه، تشکر و چشمگیر بود بطوریکه بیاناتشان از ذهنم دور نمی شود.
وی با بیان اینکه دیدار و گفتگو با رهبر انقلاب فرصتی است که نصیب هر شخصی نمی شود اضافه کرد: اینکه مقام معظم رهبری به ورزش و ورزشکاران توجه ویژه دارند واقعا ارزشمند و حقیقتا موجب دلگرمی برای موفقیت در رقابت های پیش رو است.
سجاد مرادی، دونده چهارمحال و بختیاری در پرونده ورزشی خود همچنان با رکورد قابل توجه 1:45٫45 در دو 800 متر و کسب مدال طلا و در دو 1500 متر با کسب مدال نقره به عنوان نابغه دو و میدانی ایران، همچنان رکورد دار قاره کهن است.
حسین کیهانی و امیر مرادی که با مربیگری سجاد مرادی در بازی های آسیایی جاکارتا شرکت کردند، موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره این مسابقات شدند و 2 مدال از 3 مدال تیم ملی دو و میدانی کشورمان در این مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71699/سجاد-مرادی--سخنان-رهبری-هیچ-گاه-از-ذهنم-بیرون-نمی-رود
بستن   چاپ