آریا جوان
قهرمان چهارمحالی دو و میدانی آسیا: توجه رهبر معظم انقلاب به قهرمانان مثال زدنی است
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 16:31:56
آریا جوان - امیر مرادی گفت: دیدار با رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه ایشان به ورزشکاران، موجب دلگرمی و روحیه تلاش برای درخشش بیشتر در رقابت های ملی و جهانی را در وجودمان چندین برابر کرد.

‍ به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری امیر مرادی دارنده مدال نقره بازی های آسیایی جاکارتا که تمرینات خود را برای حضور در مسابقات کشوری پشت سر میگذارد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با برگزاری این برنامه باز هم توجه و نگاه ویژه خود را به جوانان و ورزشکاران نشان و موجی از نشاط را در وجودمان به وجود آوردند.
مرادی افزود: قدرشناسی و تشکر ایشان از قهرمانان در فاصله کوتاهی از پایان رقابت های آسیایی مثال زدنی و باید سرمشق بسیاری از مسئولین قرار گیرد.
دارنده مدال نقره دو و میدانی آسیا در بیان حال و هوای سومین دیدار خود با مقام معظم رهبری اضافه کرد: این دیدار در فضایی ساده و صمیمی برگزار که آمیخته با معنویت، نشاط، امید و ایجاد روحیه تلاش برای درخشش در میاین جهانی به نام ایران اسلامی بود.
گفتنی است امیر مرادی دونده چهارمحال وبختیاری در دوازدهمین روز از بازی‌ های آسیایی اندونزی و در فینال دوی 1500 متر رقابت کرد که با رکورد 3:45.62 در رده دوم ایستاد و مدال نقره را بر گردن انداخت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71704/قهرمان-چهارمحالی-دو-و-میدانی-آسیا--توجه-رهبر-معظم-انقلاب-به-قهرمانان-مثال-زدنی-است
بستن   چاپ