آریا جوان
دکتر صالحی امیری: هدف گذاری ما برای المپیک جوانان پرورش قهرمانان آینده ورزش کشور است
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 19:40:55
آریا جوان - رئیس کمیته ملی المپیک با بیان این که کمیته بین المللی المپیک برنامه بسیار منسجم، دقیق و منظمی برای این مسابقات دارد، افزود: هدف گذاری ما برای المپیک جوانان پرورش نسلی از قهرمانان آینده ورزش کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، ستاد عالی بازیهای آسیایی و پاراآسیایی با دستور جلسه گزارش کمیته ملی پارالمپیک برای بازیهای پاراآسیایی جاکارتا و پالمبانگ و گزارش کمیته ملی المپیک برای کاروان اعزامی ایران به المپیک نو جوانان بوینس آیرس با حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سایر اعضا در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
دکتر صالحی امیری در این جلسه گفت: اساس کار المپیک جوانان فرهنگی و آموزشی است و کمیته بین المللی المپیک نگاه صرفا مدال آوری به این مسابقات ندارد.
وی تصریح کرد: کار فرهنگی ما در المپیک جوانان از جنس تبلیغ و معرفی ایران است و ما فرهنگ ایرانی را در آنجا تبلیغ می کنیم و در این خصوص اقلام فرهنگی تهیه شده است. ابعاد فرهنگی این دوره قوی تر و جدی تر دیده شده است.
صالحی امیری با بیان این که کمیته بین المللی المپیک برنامه بسیار منسجم، دقیق و منظمی برای این مسابقات دارد، افزود: هدف گذاری ما برای المپیک جوانان پرورش نسلی از قهرمانان آینده ورزش کشور است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71724/دکتر-صالحی-امیری--هدف-گذاری-ما-برای-المپیک--جوانان--پرورش-قهرمانان-آینده-ورزش-کشور-است
بستن   چاپ