آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان خبرداد :
اعزام 12 ورزشکار لرستانی به بازی های پارااسیایی 2018 جاکارتا
شنبه 7 مهر 1397 - 12:57:51
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت :12 ورزشکار، داور و مربی لرستانی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد .


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیر کل بهزیستی، مدیرکل و معاونان ورزش و جوانان لرستان، سرپرست مدیریت بحران استان، روسای چند هیأت ورزشی، افراد اعزامی به جاکارتا، اهالی ورزش، اصحاب رسانه و... برگزار شد.
علی‌یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در این مراسم گفت: 20 نفر اعزامی به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا داشته‌ایم که آمار بی‌سابقه‌ای است.
وی ادامه داد: ورزشکارهای معلول و کم‌بینای لرستانی در چند رشته ظرفیت‌های خوبی دارند و همواره در میادین مهم بین‌المللی افتخارات زیادی کسب کرده‌اند.
عزیزپور با اشاره به اینکه از چهار ماه گذشته به هر ورزشکاری که جواز حضور در جاکارتا را کسب کرده، ماهیانه 500 هزار تومان داده‌ایم، افزود: شاید این مبلغ کم باشد اما بخش خصوصی قوی در استان نداریم و از این موضوع ناراحت هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: محسن کاییدی، هادی کاییدی، سجاد محمدیان، فرزاد سپه‌وند، حامد امیری، عارف بهاروند، فرشته مرادی‌مقدم و معصومه خدابخشی به عنوان ورزشکار معلول، مصطفی بهرامی مربی دو و میدانی، مهدی آقاجانی داور بسکتبال با ویلچر، بهزاد عزیزی و مسعود حیدری هم به‌عنوان پرتاب‌گر دو و میدانی در بخش نابینایان و کم‌بینایان راهی این دوره از رقابت‌ها خواهند شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71934/اعزام-12-ورزشکار-لرستانی-به-بازی-های-پارااسیایی-2018-جاکارتا
بستن   چاپ