آریا جوان
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی :
​برخی از روسای بازنشسته فدراسیون های ورزشی برای کناره گیری اعلام آمادگی کرده اند / این کار نشانگر قانونمداری و احترام به تصمیمات کشور است
شنبه 7 مهر 1397 - 16:51:57
آریا جوان - مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی گفت: وزارت ورزش و جوانان مکلف به اجرای قانون است و بعد از استعفای روسای بازنشسته فدراسیون ها بلافاصله سرپرست را تعیین خواهیم کرد.

سید شروین اسبقیان در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت : بعد از ابلاغ قانون منع بکار گیری بازنشستگان ، چند نفر از روسای فدراسیون ها داوطلبانه با من تماس گرفتند و برای کناره گیری اعلام آمادگی کردند و این کار نشانگر قانونمداری و احترام به تصمیمات کشور است.
مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی ادامه داد : در هر شکل وزارت ورزش و جوانان مکلف به اجرای قانون است و بعد از استعفای روسای بازنشسته فدراسیون ها بلافاصله سرپرست را تعیین خواهیم کرد و در کوتاهترین زمان ممکن انتخابات ریاست فدراسیون برگزار می شود .
اسبقیان گفت : از ابتدای امسال تاکنون پنج انتخابات ریاست فدراسیون های ورزشی برگزار شده است و مطابق برنامه تا پایان سال نه انتخابات دیگر هم برگزار خواهد شد هر چند این تعداد با استعفای روسای بازنشسته فدراسیون ها ممکن است بیشتر شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71955/​برخی-از-روسای-بازنشسته-فدراسیون-های-ورزشی-برای-کناره-گیری-اعلام-آمادگی-کرده-اند---این-کار-نشانگر-قانونمداری-و-احترام-به-تصمیمات-کشور--است
بستن   چاپ