آریا جوان
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان :
تاکنون ارزیابی عملکرد سیزده فدراسیون ورزشی حاضر در بازیهای آسیایی انجام شده است / برای المپیک 2020 نگاه وزارتخانه به فدراسیون ها و رشته ها کاملا کیفی و به میزان شانس کسب سهمیه و مدال آوری است
شنبه 7 مهر 1397 - 16:52:10
آریا جوان - ​علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان گفت: نشستهای تخصصی ما با روسای فدراسیون ها کاملا حمایتی و با هدف اصلاح روش ها و کمک به بهتر شدن وضعیت آنهاست.

علی رغبتی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ارزیابی عملکرد سیزده فدراسیون ورزشی حاضر در بازیهای آسیایی گفت : نشستهای تخصصی ما با روسای فدراسیون ها کاملا حمایتی و با هدف اصلاح روش ها و کمک به بهتر شدن وضعیت آنهاست.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان افزود : در این جلسات همراه با بررسی نقاط ضعف فدراسیون در بازیهای آسیایی به بررسی برنامه پیشنهادی آنها برای کسب سهمیه و مدال آوری در المپیک توکیو می پردازیم .
رغبتی گفت : نگاه وزارتخانه برای المپیک 2020 کاملا کیفی و معطوف به کسب سهمیه و شانس مدال آوری است و فدراسیون ها و رشته هایی که برنامه های بهتری داشته باشند از بودجه و حمایت بیشتری هم بهره مند خواهند شد.
وی افزود : تاکنون فدراسیون های فوتبال ، تیر وکمان ، شنا ، بوکس ، بدمینتون ، قایقرانی ، تنیس ، سوارکاری ، تیراندازی ، دوچرخه سواری ، اسکواش ، کوهنوردی و سه گانه در کمیته ارزیابی حاضر شده اند .
رغبتی درباره نتیجه این کمیته و آثار آن بر روند کار فدراسیون ها در آینده گفت : پس از شنیدن و بررسی صحبت های روسای تمام فدراسیون ها ظرف دو هفته آینده ، گزارش نهایی برای ارایه به ستاد عالی بازیهای آسیایی آماده خواهد شد و قطعا اختصاص بودجه و حمایت وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون های موفق تر بیشتر خواهد بود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71958/تاکنون-ارزیابی-عملکرد-سیزده-فدراسیون-ورزشی-حاضر-در-بازیهای-آسیایی-انجام-شده-است---برای-المپیک-2020-نگاه-وزارتخانه-به-فدراسیون-ها-و-رشته-ها-کاملا-کیفی-و-به-میزان-شانس-کسب-سهمیه-و-مدال-آوری-است
بستن   چاپ