آریا جوان
علوی خبر داد:
هفت پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح می شود
شنبه 7 مهر 1397 - 16:52:15
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح هفت پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی سال جاری خبر داد وگفت: شش پروژه در شهرستان بویراحمد و یک پروژه در شهرستان دنا افتتاح و تحویل جامعه ورزش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح هفت پروژه ورزشی در هفته ی تربیت بدنی سال جاری خبر داد و گفت :شش پروژه در شهرستان بویراحمد و یک پروژه در شهرستان دنا افتتاح و تحویل جامعه ورزش خواهد شد .
سید محمد تقی علوی با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان بیان داشت:
با تلاش مجموعه دفتر فنی و مهندسی اداره کل و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هفت پروژه ورزشی در دو شهرستان بویراحمد و دنا از محل هدایای خاص وزارت نفت افتتاح خواهد شد .
علوی در خصوص این پروژه اظهار داشت :
سالن ورزشی روستای منصور خانی کاکان با مساحت 1400 متر مربع و اعتبار 900میلیون تومان ،سالن ورزشی روستای چنارستان با مساحت 1152متر مربع و اعتبار 850میلیون تومان ،سالن ورزشی یاسوج با مساحت 1151متر مربع و اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان ،مجموعه ورزشی محمد آباد یاسوج با مساحت 10000متر مربع و اعتبار 720 میلیون تومان و چمن مصنوعی مارگون در زمینی به مساحت 1000 متر مربع و اعتبار 300 میلیون تومان شش پروژه اماده افتتاح در شهرستان بویراحمد است .
مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص پروژه شهرستان دنا نیز بیان داشت :سالن ورزشی روستای تمنک در زمینی به مساحت 1008 متر مربع و اعتبار 700میلیون تومان در هفته ی تربیت بدنی و ورزش افتتاح و تحویل جامعه ورزش شهرستان دنا و این روستا قرار خواهد گرفت .
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص تعداد پروژه در دست احداث و آماده افتتاح نیز تصریح کرد :22 پروژه در اداره کل ورزش و جوانان استان آماده افتتاح وانشاالله تا دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
علوی درپایان ازاستاندار ورزش دوست استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه زیر ساخت های عمرانی ورزش تقدیر کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71959/هفت-پروژه-ورزشی--در---هفته-ی-تربیت-بدنی-و-ورزش--در-استان-کهگیلویه-وبویراحمد-افتتاح-می-شود
بستن   چاپ