آریا جوان
بازیکن کرمانشاه ی تیم ملی واترپولو در بازیهای آسیایی جاکارتا؛
دیدار با رهبر انقلاب حال وهوای به خصوصی داشت
شنبه 7 مهر 1397 - 16:52:19
آریا جوان - ارشیا الماسی بازیکن کرمانشاه ی تیم ملی واترپولو کشورمان در دیدار با رهبر انقلاب گفت: دیدار با مقام معظم رهبری آرزوی بسیاری از افرادجامعه دانست و گفت دیداربا ایشان حال وهوای به خصوصی داشت.

ارشیا الماسی دارنده مدال برنز واترپولو در بازیهای آسیایی جاکارتا در گفتگو با پایگاه خبری ورزش وجوانان استان کرمانشاه از دیدار خود و مدال آوران بازی های آسیایی جاکارتا با مقام معظم رهبری گفت:دیدار با ایشان حال وهوای به خصوصی داشت ومطمئنابسیاری از افراد جامعه دوست دارند که این موقعیت را بدست بیاورند وبا رهبر انقلاب دیدار کنند.
ارشیاالماسی گفت:خدارا شاکریم که با صحبت هایی که مقام معظم رهبری برای ورزشکاران داشتند انگیزه نه تنها من بلکه تمامی ورزشکارانی که در آنجا حضور داشتند برای پیشرفت روزافزون ورزش وبه اهتزار درآوردن پرچم مقدس کشورمان بالا رفت.
الماسی به سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وگفت ایشان فرموند:
پیروزی شما ورزشکاران در میادین ورزشی در واقع پیروزی ملت ایران و شکست دشمنان ایران بود و من به شما ورزشکاران افتخار می کنم و از شما به معنای واقعی کلمه تشکر می کنم.
بازیکن کرمانشاه ی تیم ملی واترپولو کشورمان در این گفتگو،به مهم ترین برنامه های ورزشی خود در آینده اشاره کرد وگفت: با یک باشگاه در کشور صربستان برای بازی در فصل جاری به توافق رسیده ام و قرارداد همکاری امضا کرده ام و احتمالا تا هفته آینده به این باشگاه ملحق خواهم شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/71960/دیدار-با-رهبر-انقلاب-حال-وهوای-به-خصوصی-داشت
بستن   چاپ