آریا جوان
فضلی: اولویت‌های پژوهشی سال 97 وزارت ورزش و جوانان اعلام شد
رئیس مرکز مطالعات: طی نیاز سنجی پژوهشی از معاونت ها و واحدهای وزارتخانه اولویت‌های پژوهشی سال 1397وزارت ورزش و جوانان در شورای پژوهش به تصویب رسید.
يکشنبه 8 مهر 1397 - 11:39:58
آریا جوان - فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی گفت: طی نیازسنجی پژوهشی از معاونت‌ها و واحدهای وزارتخانه و بررسی‌های کارشناسی و جلسات تشکیل شده، اولویت‌های پژوهشی سال 1397وزارت ورزش و جوانان در شورای پژوهش به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فضلی رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی گفت: طی نیازسنجی پژوهشی از معاونت‌ها و واحدهای وزارتخانه و بررسی‌های کارشناسی و جلسات تشکیل شده، اولویت‌های پژوهشی سال 1397وزارت ورزش و جوانان در شورای پژوهش به تصویب رسید.
فضلی ادامه داد که سعی داریم در گام نخست، پیوند میان طرح‌های پژوهشی را با نیازهای پژوهشی وزارتخانه برقرار کنیم و از سوی دیگر، توانمندی­ها و گرایش­های پژوهشگران را با ظرفیت­های مالی و اعتباری موجود به ثمر برسانیم.
رئیس مرکز گفت: از دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و محققین دعوت بعمل می‌آید که طرح­نامه­ های پژوهشی خود را در حوزه ورزش و جوانان جهت بررسی و تصویب به مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی ارسال کند
محمدرضا فضلی یادآور شد: روند تعیین اولویت‌های پژوهشی به این صورت می‌باشد که موضوعات اتخاذ شده از معاونت‌ها و واحدهای وزارتخانه هر ساله در جلسه شورای پژوهش به ریاست مقام عالی وزارت و با حضور اعضای محترم شورا به تصویب نهایی میرسد.
فضلی با اشاره به اینکه اولویت‌های پژوهشی در سایت مرکز مطالعات وزارتخانه در قسمت فراخوان‌ها بارگزاری می‌شود تا به اطلاع عموم برسد، گفت موضوعات تصویب شده شامل موارد زیر میباشد:
پیمایش ملی ارزش ‌ ها، نگرش ‌ ها و رفتارهای جوانان ایرانی. مطالعه ‌ ی تطبیقی سازمان ‌ های غیردولتی/ مردم نهاد جوانان ایران و مقایسه با کشورهای توسعه ‌ یافته با رویکرد ارائه راهکار و اثربخشی سازمان ‌ های غیردولتی/ مردم نهاد جوانان . پیمایش ملی فعالیت بدنی و ورزش همگانی در ایران. آمایش ورزش قهرمانی (با رویکرد استعدادیابی). فراتحلیل مطالعات اقتصاد ورزش کشور: چالش ‌ ها، موانع و راهکارها. بررسی شیوع و مصرف مکمل ‌ ها و داروهای نیروزا در ورزش کشور. مطالعه و مستندسازی تصویری و اسنادی تاریخ ورزش ایران. مطالعه و مستندسازی ورزش بانوان پس از پیروزی انقلاب اسلامی.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72038/رئیس-مرکز-مطالعات--طی-نیاز-سنجی-پژوهشی-از-معاونت-ها-و-واحدهای-وزارتخانه-اولویت‌های-پژوهشی-سال-1397وزارت--ورزش--و--جوانان--در-شورای-پژوهش-به-تصویب-رسید
بستن   چاپ