آریا جوان
نایب رئیس کمیته ملی المپیک: ورزش جانبازان و معلولین حرکت هدفمندی دارد/ یقین داریم ورزش کاران دارای معلولیت افتخار خود را تکرار می کنند
يکشنبه 8 مهر 1397 - 11:40:18
آریا جوان - طاهره طاهریان، نایب رئیس کمیته ملی المپیک عنوان کرد: مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حرکت به رو به جلو و هدفمندی دارند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ؛ نایب رئیس کمیته ملی المپیکاظهار داشت : مجموعه کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین حرکت به رو به جلو و هدفمندی دارند. طاهریان افزود: اینکه در این مجموعه فضایی فراهم شده است که ورزش کاران می توانند هم به تمرین، تغذیه و هم استراحت بپردازند یکی از نقاط قوت آن است وملی پوشان در آن کمتر دغدغه جابه جایی را دارند. در بازدید امروز هم خانم ابتکار با دیدن به این محیط بسیار خوشحال شدند.
وی در پایان تاکید کرد: یقین داریم که فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک مانند سنوات گذشته، با آمادگی کامل در رقابت های پیش رو حضور پیدا خواهند کرد. تیم هایی که ما امروز دیدم با روحیه ی سطح بالا و انگیزه، آماده تکرار افتخار آفرینی ها هستند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72041/نایب-رئیس-کمیته-ملی-المپیک---ورزش---جانبازان--و-معلولین-حرکت-هدفمندی-دارد--یقین-داریم--ورزش-کاران-دارای-معلولیت-افتخار-خود-را-تکرار-می-کنند
بستن   چاپ