آریا جوان
معاون رئیس جمهور در امور بانوان :
اردوی پاراآسیایی ها سرشار از انگیزه ی مضاعف است/ دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد
يکشنبه 8 مهر 1397 - 11:42:20
آریا جوان - دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان ، پس از بازدید از اردوهای تیم های ملی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی گفت: تلاش های ارزنده ای در این مجموعه صورت گرفته که نشان دهنده ی هدف گذاری مجموعه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، در این سال هاست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان اظهار داشت: من معتقدم هر فردی که به اردوی پاراآسیایی ها وارد می شود، با انگیزه و روحیه ای مضاعف روبه رو می شود. ورزش کاران سرشار از انرژی هستند و در سطح مطلوبی از آمادگی قراردارند.
وی تصریح کرد: حضور پررنگ بانوان در ورزش جانبازان و معلولین نیز نشانگر اهمیتی است که به این بخش از ورزش داده شده است. هر چه نگاه ویژه تری به بانوان و ورزش همگانی و قهرمانی آنان داشته باشیم روحیه و انگیزه آنها را برای کسب پیروزی و رشد لازم بالا برده ایم.
ابتکار تاکید کرد: در سطح آسیا و جهان ملی پوشان دارای معلولیت همواره باعث افتخار و مباهات کشور هستند و ما آرزو داریم رقابت های پاراآسیایی را با دستاوردهای خوب و موفقیت پشت سر بگذارند.
وی ادامه داد: ورزش یکی از ابزار های مهم برای مقابله با ناامیدی و یاس است و باید مورد توجه قرار بگیرد. من به نوبه خودم از همه ی افرادی که فداکارنه وبا علاقه، فراتر از ماموریت های ادارای تلاش می کنند خدا قوت می گویم و آمادگی همراهی و کمک به این عزیزان را دارم تا جریان امور با سرعت بیشتری پیش انجام پذیرد.
وی در پایان با اشاره به تصویب اساسنامه کمیته پارالمپیک و استقلال این کمیته از المپیک، خاطر نشان کرد: دولت نگاه ویژه ای به ورزش جانبازان و معلولین و بانوان دارد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72043/اردوی-پاراآسیایی-ها-سرشار-از-انگیزه-ی-مضاعف-است--دولت-نگاه-ویژه-ای-به--ورزش--جانبازان-و-معلولین-و--بانوان--دارد
بستن   چاپ