آریا جوان
رئیس اداره فنی و مهندسی :سالن شهدای نوده بر ورزش حاشیه شهر مشهد تاثیر مثبتی داشته است
يکشنبه 8 مهر 1397 - 18:42:28
آریا جوان - رئیس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: سالن تازه تاسیس شهدای نوده نقش تاثیر گذاری در ورزش حاشیه شهر مشهد دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد آقا بیگی در این خصوص اظهار کرد: سالن ورزشی شهدای نوده واقع در توس 63 در هفته دولت سالجاری به بهره برداری رسید. عملیات این سالن چند منظوره ورزشی سال 90 آغاز شد اما روند ساخت آن پس مدتی متوقف شد تا در سال 94 با تامین اعتبار لازم پیگیری ساخت آن انجام شود.
وی با بیان اینکه ورزش در حاشیه شهر نیازمند توجه است و ما با معظلات بسیاری در این مناطق رو به رو هستیم که حل آنان نیاز به یاری دیگر دستگاه‌ها دارد، افزود: برای ساخت سالن ورزشی چند منظوره شهدای نوده که نقش مهمی در توسعه ورزش در حاشیه شهر مشهد دارد 930 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است. اما این سالن نقش مهمی در ورزش حاشیه شهر دارد زیرا در محدوده این سالن متاسفانه ما با فقر سرانه ورزشی رو به رو بودیم.
آقابیگی با بیان اینکه این سالن علاوه بر امتیازات تفریخی برای مردم منطقه برای آنان اشتغال هم ایجاد کرده خاطرنشان کرد: با افتتاح سالن شهدای نوده خوشبختانه فضای مناسبی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان منطقه که به شدت در معرض آسیب های اجتماعی هستند ایجاد شده و هم اکنون این سالن با برنامه ریزی هیئت های ورزشی مشهد در حال خدمت رسانی به مردم منطقه توس است. همچنین با پیگیری مسئولین اداره کل این سالن از قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی خارج شد تا مردم منطقه بتوانند با ظرفیت و زمان بیشتری از این سالن بهره ببرند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72084/رئیس-اداره-فنی-و-مهندسی--سالن-شهدای-نوده-بر-ورزش-حاشیه-شهر-مشهد-تاثیر-مثبتی-داشته-است
بستن   چاپ