آریا جوان
دکتر سلطانی فر در آیین بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان ملارد؛
با تدابیر دولت تدبیر و امید و تأکیدات رییس جمهور، مسیر سازندگی کشور ادامه خواهد داشت
سه شنبه 10 مهر 1397 - 02:07:00
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت:با تدابیر دولت تدبیر و امید و تأکیدات شخص رییس جمهور، مسیر سازندگی ، توسعه و تکمیل پروژه ها در این شرایط سخت هم با قدرت ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در آیین بهره برداری از پروژه های ورزشی شهرستان ملارد؛ با اشاره به کمبودهای سرانه فضاهای ورزشی در استان تهران اظهار داشت : سلسله اقداماتی صورت گرفت که موفق شدیم در طی دو ماه گذشته با افتتاح پروژه های ورزشی در تهران و شهرستان های أطراف تا حدودی عدم توازن پروژه های ورزشی را برطرف کنیم .
وزیر ورزش و جوانان افتتاح پروژهای مختلف در تهران و شهرستان های أطراف تهران را مورد توجه قرار داد و افزود : افتتاح پروژه ها همچنان ادامه خواهد داشت و در شرایط سخت تهدید ها و تحریم ها به عهد خود با مردم پایبندیم و در فجر چهلم انقلاب اسلامی هر دو هفته بکبار از هفته دولت اقدام به افتتاح پروژه های بزرک کرده ایم که تا دهه فجر ادامه خواهد داشت.
دکتر سلطانی فر ادامه داد إتمام پروژه های ورزشی را که به صورت مستقیم با شور و شعف مردم مرتبط است ادامه داده و برای استفاده مردم در اختیار آنها می گذاریم .
وزیر ورزش و جوانان گفت :با تدابیر دولت تدبیر و امید و تأکیدات شخص رییس جمهور، مسیر سازندگی ، توسعه و تکمیل پروژه ها در این شرایط سخت هم با قدرت ادامه خواهد یافت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72217/با-تدابیر-دولت-تدبیر-و-امید-و-تأکیدات-رییس-جمهور،-مسیر-سازندگی-کشور-ادامه-خواهد-داشت
بستن   چاپ