آریا جوان
در حاشیه افتتاح استادیوم پنج هزار نفری فوتبال ملارد و دو سالن ورزشی مارلیک و شهدای مهرآذین
گل محمدی: 56هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد
سه شنبه 10 مهر 1397 - 02:07:03
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه افتتاح استادیوم پنج هزار نفری فوتبال ملارد و دو سالن ورزشی مارلیک و شهدای مهرآذین گفت: 56هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان تهران افزوده خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، فاز اول استادیوم چمن پنج هزار نفری ملارد توسط وزیر ورزش و جوانان، استاندار تهران و مسئولان محلی، عصر دوشنبه با اعتبار5 هزار میلیارد تومان (از طریق اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور)؛ افتتاح شد . سالن چند منظوره ورزشی مارلیک نیز با اعتبار یک میلیارد و 83 میلیون تومان و مجموعه ورزشی روستای مهر آذین با یک میلیارد و 200 میلیون تومان ( اعتبارات استانی) تکمیل و به بهره برداری رسید .
رضا گل محمدی با بیان اینکه تکمیل فاز نخست پروژه از سال 95 آغاز که پس از وقفه 10 ساله به دلیل اعتبارات مالی به انجام رسیده، خاطر نشان کرد: این پروژه عمرانی در زمینی به مساحت 7 هکتار انجام شده که فاز دوم آن ( تجهیز سکو تماشاگر) از محل اعتبارات استانی در آینده ای نزدیک آغاز خواهد شد .
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه سطح سرانه ورزشی استان با احتساب 2 هزار 500 مجموعه 52 صدم سانتی متر برای هر شهروند است، افزود: هم اکنون دماوند با 3 متر مربع سرانه ورزشی و بهارستان با 28 صدم سانتی متر بیشترین و کمترین فضای ورزشی را برای هر شهروند به خود اختصاص داده اند .
به گفته وی سرانه ورزشی ملارد با احتساب افتتاح سه پروژه ورزشی 52 صدم سانتی متر مربع است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/72218/گل-محمدی--56هزار-متر-مربع-به-سرانه-ورزشی-استان-تهران-افزوده-خواهد-شد
بستن   چاپ