آریا جوان
تماس وزیر ورزش و جوانان با گرشاسبی در اردوی پرسپولیس / آرزوی موفقیت دکتر سلطانی فر برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا
سه شنبه 10 مهر 1397 - 11:01:34
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در تماسی تلفنی با مدیرعامل پرسپولیس برای این تیم در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل السد قطر آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، تیم فوتبال پرسپولیس امشب سه شنبه در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه مقابل السد قرار می گیرد که وزیر ورزش و جوانان در تماسی تلفنی با مدیرعامل پرسپولیس وضعیت این تیم را جویا شد.
گرشاسبی مدیر عامل پرسپولیس با گزارشی از آخرین وضعیت تیم به وزیر ورزش و جوانان شرایط تیم پرسپولیس را قبل از بازی مقابل السد مطلوب توصیف کرد.
دکتر سلطانی فر هم با آرزوی موفقیت برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت : من برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم و ان شاء الله با یک بازی خوب و در شان فوتبال ایران دل هواداران را شاد کنید شما امروز نماینده همه فوتبالدوستان ایران هستید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72250/تماس-وزیر-ورزش-و-جوانان-با-گرشاسبی-در-اردوی-پرسپولیس---آرزوی-موفقیت-دکتر-سلطانی-فر-برای-نماینده-ایران-در-لیگ-قهرمانان-آسیا
بستن   چاپ