آریا جوان
ارم: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان ایران باشد
چهارشنبه 11 مهر 1397 - 17:40:09
آریا جوان - ملی پوش پاراتیراندازی گفت: امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار کاروان ورزشی ایران در بازی های پار آسیایی جاکارتا باشد.

سمیرا ارم در گفتگو با خبرنگار اعزامی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به اندونزی گفت: خوشحالم که کاروان ورزشی ایران در سلامت کامل به جاکارتا رسیده و امیدوارم اتفاقات شیرینی در انتظار ملی پوشان کشورمان در سومین دوره بازی های آسیایی باشد.
او ادامه داد: تمام هدفم ارائه بهترین عملکرد در بازی های پار آسیایی جاکارتا است و برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاشم را خواهم کرد.
ارم افزود: تمام حریفان ما خوب هستند اما ملی پوشان پاراتیراندازی ایران بسیار آماده هستند و برای کسب بهترین نتایج وارد جاکارتا شدند و بعد از رقابت ها می توانیم درباره عملکرد آنها در برابر تیم ملی ایران صحبت کنیم.
بانوی پاراتیراندازی ایران درباره پرچمداری کاروان ورزشی ایران گفت: خوشحالم که در مراسم اختتامیه این رقابت ها می توانم پرچم کشورم را در دستانم بگیرم و به اهتزاز درآورم.امیدوارم که در طول بازی ها نیز بارها شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و درخشیدن نام کشورمان در این دوره از بازی ها باشیم.
ارم در پایان گفت: سفر طولانی را پشت سر گذاشتیم و ملی پوشان ما یادگرفتند که برای رسیدن به موفقیت باید سختی ها را تحمل و صبورانه تمرین کنند تا روی سکوی قهرمانی قرار گیرند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72399/ارم--امیدوارم-اتفاقات-شیرینی-در-انتظار-کاروان-ایران-باشد
بستن   چاپ