آریا جوان
جوان ترین بسکتبالیست اعزامی ایران: هدفم کسب عنوان بهترین بازیکن مسابقات است/آرزو دارم، لژیونر شوم
جمعه 13 مهر 1397 - 13:07:03
آریا جوان - جوان ترین بسکتبالیست اعزامی ایران در بازی های پاراآسیایی 2018 با داشتن 16 سال به اردوهای تیم ملی راه یافته و با کسب عنوان بهترین ورزشکار در رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با هدف تکرار این عنوان در بازی های پاراآسیایی شرکت کرده و آرزو می کند، لژیونر شود.

رقیه امیری در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: اردوهای سختی را پشت سرگذاشته و تلاش زیادی برای کسب بهترین ورزشکار بسکتبال با ویلچر می کند تا به آرزوهایش برسد.
او افزود: فعالیت در این رشته را از دو سال گذشته آغاز کرده و به طور حرفه ای این رشته را پیگیری کرده و انگیزه زیادی برای کمک به تیمش جهت کسب موفقیت در این دوره از بازی ها دارد.
عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان اظهار داشت: از پنج ماه گذشته اردوهای سختی را پشت سر گذاشته و کادر فنی تلاش های زیادی را برای آماده سازی این تیم کرده ام و فکر می کنم به آمادگی حداکثری رسیده ایم.
او با اشاره به تجربیاتی که در مسابقات آسیا و اقیانوسیه کسب کرده، اضافه کرد: در این مسابقات به عنوان ستاره بازی ها معرفی شدم و بسیار امیدوارم بتوانم مسیر موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنم.
امیری نتایج مسابقات آسیا و اقیانوسیه را بسیار تاثیرگذار دانست و گفت: در این رویداد دقت بیشتری روی عملکرد رقبایم داشتم مثل اینکه روزی چند ساعت تمرین و چند ساعت استراحت می کنند و به طور کلی شرایط شان را بررسی و سعی کردم همانند آنها پر تلاش و باانگیزه رفتار کنم.
بسکتبالیست جوان ایران افزود: به صد در صد امادگی رسیده ام و امید وارم در بازی های پارا آسیایی بتوانم در کنار هم تیمی هایم برای کشورمان افتخار کسب کنم. از طرفی آرزو دارم، با تلاش زیاد بتوانم ضمن کسب عنوان بهترین بازیکن، لژیونر شوم.
او با اشاره به نخستین رقابت تیم ملی بسکتبال باویلچر در بازی های پاراآسیایی گفت: نخستین رقابت ما روز یک شنبه مقابل چین انجام خواهد شد که رقابت سختی پیش رو داریم، اما تیم ما بسیار باانگیزه است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72516/جوان-ترین-بسکتبالیست-اعزامی-ایران--هدفم-کسب-عنوان-بهترین-بازیکن-مسابقات-است-آرزو-دارم،-لژیونر-شوم
بستن   چاپ