آریا جوان
نعیم آبادی: تلاش می کنیم مدال نقره مسابقات پاراآسیایی ازآن ما شود
جمعه 13 مهر 1397 - 13:07:13
آریا جوان - سرمربی تیم ملی گلبال بانوان گفت: بازیکنان از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و از نظر آمادگی جسمانی و فنی نیز به 90 درصد آمادگی رسیده اند و امیدوارم در حین برگزاری مسابقات، به 100 درصد آمادگی برسند.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان از اندونزی، لیلا نعیم آبادی سرمربی تیم ملی گلبال بانوان گفت: بازیکنان از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند و از نظر آمادگی جسمانی و فنی نیز به 90 درصد آمادگی رسیده اند و امیدوارم در حین برگزاری مسابقات، به 100 درصد آمادگی برسند.
وی با اشاره به تغییر برخی از اعضای تیم ملی گلبال بانوان نسبت به دوره گذشته مسابقات در اینچئون و جایگزین کردن نفرات جوانتر گفت: امیدوارم با وجود نفرات جدید بتوانیم نتیجه دوره گذشته و عنوان نایب قهرمانی را تکرار کنیم. همه تلاش ما بر این است که مدال نقره مسابقات ازآن ایران شود.
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان با اشاره به رقبای کشورمان در این مسابقات اظهار داشت: چین و ژاپن که در سطح جهان حرف اول را می زنند، جدیترین رقبای ما محسوب می شوند.
وی با اشاره به گروه بندی مسابقات گفت: بازی ها با حضور 6 تیم و به صورت دوره ای برگزار می شود. سپس بر حسب امتیاز، تیم اول با چهارم و دو تیم دوم و سوم به مصاف هم رفته و تیم های فینال و رده بندی به این ترتیب مشخص می شوند.
نعیم آبادی در پایان بیان داشت: اولین رقابت ما پانزدهم مهر و آخرین دیدار ما روز بیست و یکم برگزار خواهدشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72519/نعیم-آبادی--تلاش-می-کنیم-مدال-نقره-مسابقات-پاراآسیایی-ازآن-ما-شود
بستن   چاپ