آریا جوان
در مراسم تکریم غلامرضا پارسا
عبدالحمید احمدی: دل ورزش ی های اصیل در هر حالتی برای ورزش می تپد
شنبه 14 مهر 1397 - 13:33:00
آریا جوان - سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در مراسم تکریم و تودیع غلام رضا پارسا با بیان اینکه افراد توانمند و دلسوز هرگز سیستم را از تجارب خود بی بهره نخواهند گذاشت گفت: یک فرد دلبسته ورزش قطعا بر این باور است که بدون پست، مقام و مسئولیت اداری قادر است برای اعتلای ورزش کشور بکوشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مراسم تودیع و تکریم غلامرضا پارسا مدیرکل سابق دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری ، صبح امروز در سالن اجتماعات ساختمان این وزارتخانه برگزار شد. در این نشست که با حضور برانوش نیک بین، مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی و عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی برگزار شد، تنی چند از روسای فدراسیون ها، مدیران ستادی و معاونان آنها و کارکنان وزارت ورزش و جوانان حضور داشتند.
سرپرست معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی در این نشست با اشاره به خدمات ارزنده غلامرضا پارسا در دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری تصریح کرد: عملکرد 35 ساله غلامرضا پارسا به گونه ای بوده است که دل کندن از وی برای همه همکارانش دشوار است.
عبدالحمید احمدی مدیریت هوشمند ، قدرتمند و دوستانه را از جمله خصوصیات پارسا برشمرد و گفت: مجموعه ورزش کشور از خدمات ارزنده یکی از خدمتگزاران کارآمد خود به دلیل پایان دوره کاری بی بهره خواهد شد. این خلاء با بهره گیری از تجارب ارزنده مدیرانی که بازنشسته می شوند در قالب مشاورانی برای مدیران جوان به درستی مرتفع خواهد شد.
وی با بیان اینکه افراد توانمند و دلسوز هرگز سیستم را از تجارب خود بی بهره نخواهند گذاشت گفت: ورزش ی های اصیل دلشان در هر حالتی برای ورزش می تپد و جوهره وجودی شان آمیخته با ورزش است.یک فرد دلبسته ورزش قطعا بر این باور است که بدون پست، مقام و مسئولیت اداری قادر است برای اعتلای ورزش کشور بکوشد.
او تجلیل وزیر ورزش و جوانان از غلامرضا پارسا در نشست روسای فدراسیون ها را دلیلی روشن برای کارآمدی خدمات ارزنده پارسا دانست و تصریح کرد: برای خدمتگزاران به کشور هیچ چیز با ارزش تر از باقی گذاشتن نام نیک نیست. حضور و مشارکت تعداد بالایی از همکاران ستاد مرکزی در این مراسم تودیع بیانگر این است که نام و آثاری نیک و جاویدان از پارسا بر جای مانده است.
احمدی افزایش اعتبارات بخش ورزش روستایی ، راه اندازی بیش از 2هزار و 600 خانه ورزش روستایی در سال های 94 لغایت 96 و دریافت لوح تقدیر ستاد مبارزه با مواد مخدر را گوشه ای از نتایج تلاش های مجدانه پارسا در دفتر دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری برشمرد و گفت: روستائیان کشور که شمار آنها به بیش از 20 میلیون نفر می رسد شایسته بهره مندی از بهترین خدمات هستند و ارائه این خدمات با همین کیفیت درآینده نیز دنبال خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72604/عبدالحمید-احمدی--دل--ورزش-ی-های-اصیل-در-هر-حالتی-برای--ورزش--می-تپد
بستن   چاپ