آریا جوان
محمدمهدی تندگویان در دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان:
در تمام سخنرانی های مقام معظم رهبری به حوزه جوانان تاکید شده است
دوشنبه 16 مهر 1397 - 01:36:03
آریا جوان - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه برنامه های سفر دو روزه خود به استان کردستان عصر امروز به دیدار آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در این استان رفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدمهدی تندگویان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از اشراف آیت الله شاهرودی به حوزه جوان گفت: در اهمیت حوزه جوان همین بس که مقام معظم رهبری در تمام سخنرانی های مهمشان 5 الی 10 دقیقه را به موضوع جوانان اختصاص می دهند و خودشان جوانگرایی در حوزه های مهم لشگری و کشوری را به عنوان یک الگو آغاز کرده اند.
معاون ساماندهی امور جوانان ادامه داد: به بحث اشتغال جوانان کاملا عملیاتی ورود کردیم و تسهیلات مناسبی فراهم کردیم اما حل مشکل مسکن جوانان مقوله بسیار گسترده ای است که نیازمند هم افزایی تمام دستگاه هاست.
تندگویان جوانان امروز را دارای قدرت تحلیل بالا و متفاوت با گذشته عنوان کرد و گفت: در حدود یک سال که در این سمت هستیم این نوزدهمین سفر استانی است که تجربه می کنم و باید بگویم جوانان ما همه پر از ایده های بزرگ، امید و انگیزه اند. باید به حرف های آنان گوش داد و راهکار پیشرفت را برایشان فراهم کرد.
آیت الله حسینی شاهرودی هم ضمن تاکید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای حمایت از جوانان گفت: بالا رفتن سن ازدواج امروز یک نگرانی مهم است که باید در خصوص آن کارشناسی شود. تمام سرمایه کشور قشر جوان است و مسئولیت خطیری به دوش ما و شماست که امیدوارم با تلاش و برنامه ریزی در آن موفق باشید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72798/در-تمام-سخنرانی-های-مقام-معظم-رهبری-به-حوزه-جوانان-تاکید-شده-است
بستن   چاپ