آریا جوان
فریبا محمدیان: دختران ما پتانسیل و توانایی خود را ثابت کردند
سه شنبه 17 مهر 1397 - 16:07:37
آریا جوان - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تمجید از عملکرد بانوان تیراندازی ایران گفت: بانوان ورزش ایران توانایی و پتانسیل بالای خود را نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فریبا محمدیان بعد از قهرمانی و نائب قهرمانی بانوان تیرانداز ایران در پاراآسیایی اندونزی اظهار کرد: فدراسیون جانبازان و معلولین، کمیته ملی پارالمپیک، وزارت ورزش و همه هیات های استانی تلاش کردند تا این ورزش کاران با بهترین شرایط راهی جاکارتا شوند.
او افزود: پشتیبانی خوبی انجام شد تا ورزش کاران با انگیزه تمام، در مسابقات شرکت کنند. فینال تیراندازی امروز و البته دیروز واقعا نفس گیر بود. تعداد شرکت کننده ها زیاد است و همه قدرتمند هستند. رقابت ها نزدیک بود اما دختران ایران ی به همان شکلی که شایسته بودند مدال های خوشرنگی کسب کردند.
محمدیان بیان کرد: دختران ما ثابت کردند که پتانسیل بالایی دارند. شما اگر مدال آوری کشورهای صاحب رنک دنیا را نیز تحلیل کنید متوجه می شوید که حمایت و توجه در هر دو بخش مردان و زنان است و این حمایت در پارالمپیک ایران کاملا حرفه ای و بدون توجه به مسائل احساسی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: انتخاب دخترانی که به جاکارتا اعزام شدند کاملا بر اساس شایستگی فنی بوده و فقط برای کسب تجربه نیامده اند. اکثرشان هم تا پای فینال رسیدند و مدال گرفته اند. اگر هم نگرفتند طبیعی بوده و شرایط یک مسابقه به همین شکل است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72972/فریبا-محمدیان--دختران-ما-پتانسیل-و-توانایی-خود-را-ثابت-کردند
بستن   چاپ