آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان در پایان سفر به جاکارتا:
امیدوارم با قهرمانی تیم ملی فوتبال موفقیت های ورزش ایران در سال 97 کامل شود/ حقمان است که پس از سال ها در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شویم
سه شنبه 17 مهر 1397 - 19:16:28
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه موفقیت های خوبی در سال 97 نصیب ورزش ایران شده است ابراز امیدواری کرد که با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا موفقیت های ورزش ایران در سال جاری تکمیل شود.

دکتر مسعود سلطانی فر در پایان سفر به جاکارتا در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان سال 97 را سال پررویدادی برای ورزش کشور عنوان کرد و اظهار داشت : رویدادهای مختلف را در سال جاری با موفقیت پشت سر گذاشتیم، از جام جهانی فوتبال که تیم ملی فوتبال ایران نتایج خوبی گرفت و بهترین نتایج را در طی حضورش در تاریخ جام جهانی رقم زد تا کسب 62 مدال در بازی های آسیایی 2018 که یک رکورد محسوب می شود و در ادامه هم حتما کاروان خودباوری و امید در بازی های پاراآسیایی از دوره های گذشته بهتر نتیجه خواهد گرفت از طرفی الان جمعی از جوانان هم در المپیک جوانان در بوینس آیرس هستند که آنها هم کارنامه خوبی خواهند داشت.
دکتر مسعود سلطانی فر ادامه داد: با وجود محدودیت ها و مشکلاتی که وجود دارد تلاش می کنیم ورزش را به سمت رشد، توسعه و پیشرفت مدیریت کنیم بطوریکه در بخش سخت افزاری با ایجاد فضاهای ورزش ی بر اساس آنچه قول داده ایم در فجر چهلم انقلاب اسلامی از هفته دولت تا دهه فجر، هر دو هفته یک پروژه بزرگ را افتتاح کنیم که تا کنون محقق شده است و در زمینه نرم افزاری هم موفقیت های خوبی در عرصه بین المللی برای ورزش ایران بدست آمده است که امیدوارم با قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا موفقیت های سال 97 ورزش ایران تکمیل شود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با آرزوی موفقیت برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: امیدوارم پیروزی های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ادامه پیدا کند و این تیم با غلبه بر السد قطر به فینال راه یابد و عنوان قهرمانی را بدست آورد.
دکتر سلطانی فر گفت: امیدوارم پرسپولیس با موفقیت در برابر السد قطر به فینالی که سال هاست منتظرش بودیم برسد و حقمان است که یکی از تیم های ایران ی بتواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
وزیر ورزش و جوانان سفر به جاکارتا برای حضور در مراسم افتتاحیه بازی های پاراآسیایی و تماشای برخی از دیدارهای روز های ابتدایی ورزش کاران کاروان ایران را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این سفر کوتاه در مراسم افتتاحیه بازی ها شرکت کردم و تعدادی از بازی های ورزش کاران جانباز و معلول را که بسیار با اراده هستند از نزدیک تماشا کردم .
دکتر سلطانی فر با اشاره به دیدار با وزیر ورزش و جوانان اندونزی اظهار داشت: در این ملاقات در خصوص همکاری های متقابل و گسترش تعاملات بحث و تبادل نظر مفصل داشتیم و برای اجرایی شدن سند همکاری هم قرار شد گروه کاری مشخص کنیم که با ارتباط بیشتر از ظرفیت های یکدیگر در ورزش ، جوانان و بانوان استفاده کنیم .
وزیر ورزش و جوانان همچنین به ملاقات با رییس کمیته پارالمپیک آسیا که اهل امارات است اشاره و توضیح داد: وی دیدگاه بسیار خوبی در رابطه با توسعه ورزش جانبازان و معلولین در ایران و سرمایه گذاری های خوبی که انجام شده داشت و در خصوص انتزاع کمیته ملی پارالمپیک از کمیته ملی المپیک در ایران ، تحلیل بسیار خوبی ارائه داد.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: در این سفر زوایای مختلفی از ورزش جانبازان و معلولین را از نزدیک نظاره کردم که قبلا کمتر با آن برخورد کرده بودم. تلاش می کنیم از این به بعد بیش از گذشته و با ابزارهای گسترده تر و با امکانات بیشتر به رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولین کمک کنیم .
وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: ان شاءالله از دستاوردهای خوبی که کاروان ورزش ی ایران در روزهای ابتدایی داشته و در ادامه هم موفقیت های خوبی بدست خواهد آورد برای ایجاد انگیزه در بین جانبازان و معلولین استفاده می کنیم چرا که عرصه ورزش یکی از عرصه هایی است که بشدت برای ورود جانبازان و معلولین به اجتماع موثر است و اراده این عزیزان هم واقعا قابل تحسین است .
دکتر سلطانی فر همچنین از همکاری های بسیار خوب محمدی سفیر ایران در اندونزی در خلال بازی های آسیایی و پاراآسیایی به نیکی نام برد و همچنین از زحمات تاثیر گذار ،جدی و عمیق سرپرستان کاروان ایران به ویژه محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پاراالمپیک ایران تقدیر کرد.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تعامل بسیار خوب بین کمیته ملی المپیک و پارالمپیک همچنین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ها اظهار داشت: مجموعه ورزش ایران با آرامش برای افتخارات و دستاوردهای بیشتر به منظور ایجاد شور و نشاط و شعف مردم تلاش می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/72994/امیدوارم-با-قهرمانی-تیم-ملی--فوتبال--موفقیت-های--ورزش---ایران--در-سال-97-کامل-شود--حقمان-است-که-پس-از-سال-ها-در-لیگ-قهرمانان-آسیا-قهرمان-شویم
بستن   چاپ