آریا جوان
محمدرضا داورزنی در مجمع انتخابات فدراسیون گلف مطرح کرد:
گلف ایران باید المپیکی شود/ در انتخابات فدراسیون گلف نماد دموکراسی را شاهد بودیم
چهارشنبه 18 مهر 1397 - 16:37:39
آریا جوان - معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان روند برگزاری انتخابات فدراسیون گلف را نمادی از دموکراسی دانست و از این رشته ورزش ی به عنوان رشته ای که در ایران با برنامه ریزی می تواند سهمیه حضور در بازی های المپیک را هم بدست آورد نام برد و به استفاده از تمام ظرفیت های موجود به منظور توسعه این رشته در کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛محمدرضا داورزنی رییس مجمع انتخابات فدراسیون گلف از انتخابات این فدراسیون به عنوان نمادی از دموکراسی در ورزش نام برد و توضیح داد: در انتخابات فدراسیون گلف کاندیداها رقابت خوب و سالمی را داشتند و با پیگیری ها و ارائه برنامه های خود به اعضای مجمع توانستند رقابت خوب و نزدیکی داشته باشند بطوریکه نمادی از دموکراسی را در این انتخابات شاهد بودیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از فدراسیون گلف انتظار داریم این رشته را از مجموعه ورزش ی انقلاب خارج کند بطوریکه با استفاده از ظرفیت های موجود و برنامه ریزی راهبردی شرایط را برای توسعه این رشته مهیج در اقصی نقاط کشورمان رقم بزند.
داورزنی گفت: خوشبختانه در برنامه های کاندیداها نیز استفاده از ظرفیت های موجود را مشاهده کردم که امیدوارم فدراسیون گلف بتواند از ظرفیت های مختلف این رشته با هدف توسعه و ترویج آن بهره لازم را ببرد.
وی با بیان اینکه فلسفه برگزاری مجامع فدراسیون های ورزش ی فقط انتخابات نیست اظهار داشت: قطعا بدون مشارکت اعضای مجمع هیچ فدراسیونی نمی تواند به موفقیت برسد و برنامه های خود را به مرحله عملیاتی برساند بنابراین انتظار این است که مجامع فدراسیون ها مشارکت خوبی در اجرای برنامه ها داشته باشند چرا که بازوان اجرایی فدراسیون ها ،هیات های استانی هستند.
داورزنی از گلف به عنوان یک رشته المپیکی نام برد و اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ریزی راهبردی شرایط برای توسعه گلف ایران بوجود آید تا جاییکه بتواند به المپیک هم راه یابد و ورزش کاران این رشته سهمیه بازی های المپیک را نیز بدست آورند.
وی تصریح کرد: هرچند که المپیکی شدن گلف ایران کار بسیار سختی است اما قطعا قابل دستیابی است به همین دلیل با بکارگیری ظرفیت های این رشته در سراسر کشور می توانیم گلف ایران را هم در المپیک ببینیم .
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: با ایجاد وفاق ملی ،حرکت منسجم و برنامه استراتژیک گلف ایران روزهای پرافتخاری را خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/73117/گلف--ایران--باید-المپیکی-شود--در-انتخابات-فدراسیون-گلف-نماد-دموکراسی-را-شاهد-بودیم
بستن   چاپ