آریا جوان
در گردهمایی معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان
فرامرزیان: عدالت توزیعی در همه نقاط کشور باید رعایت شود
يکشنبه 22 مهر 1397 - 12:13:01
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: در توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی در استان ها باید شاخص توزیع داشته باشیم تا عدالت توزیعی در همه نقاط کشور رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان در گردهمایی معاونین و مدیران کل ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان گفت: الگوی تشکیلات تفصیلی ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور به سه گروه تقسیم شده است و مدیران کل استانی باید همه تلاش خود را معطوف نمایند تا بتوانند از ظرفیت‌های قانونی که قانونگذار در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار داده است برای کمک به ورزش کشور و نیز تکمیل پروژه های نیمه تمام استفاده کنند.
وی افزود: ظرفیت خیرین ورزشیار یکی از ظرفیت‌های مناسبی است که ادارات کل استانی بایستی تلاش کنند که برنامه‌ریزی بهتری اعمال شود و وضعیت اماکنی که توسط خیرین ساخته و یا تکمیل می شود به خوبی گزارش و منعکس شود.
فرامرزیان ادامه داد: با توجه به کمبود نقدینگی، بایستی با نهایت صرفه جویی امور مربوطه را مدیریت کنیم و در این راستا در چارچوب برنامه ریزی عملیاتی وزارتخانه اقدام کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی در استان ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی در استان ها باید شاخص توزیع داشته باشیم تا عدالت توزیعی در همه نقاط کشور رعایت شود و در مدیریت هزینه ها نیز نباید هزینه های زائد ایجاد کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به توسعه دولت الکترونیک تاکید کرد و افزود: توسعه دولت الکترونیک و سیستم های درون سازمانی در سرعت بخشی و کاهش هزینه ها بسیار مهم است که به تدریج همه این موارد در ادارات کل استانی انجام خواهد شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بحث سلامت اداری، بهره وری و مباحث تحول اداری جزو الزامات و برش‌های ادارات کل استانی است و بایستی به خوبی نظارت کیفی بر روی آنها صورت پذیرد.
فرامرزیان افزود: ساماندهی نیروی انسانی متخصص در حوزه ورزش و جوانان یکی از چالش‌های اصلی ماست که در حال برنامه‌ریزی برای بهبود هستیم. در امر نیروی انسانی بایستی تقسیم کار به خوبی صورت پذیرد تا بهره وری بالا تر رود.
در ادامه این نشست، عسکری ذیحساب و مدیر کل امور مالی، نظریان مدیر کل توسعه و منابع انسانی، مطلبی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، ملا رمضانی و خسروشاهی، مدیران و مشاورین حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، مطالبی را که مربوط به حوزه های کاری با ادارات کل استانی بود ارائه و در پایان تعدادی از مدیران کل ورزش و جوانان استان ها سوالات خود را مطرح کردند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74329/فرامرزیان--عدالت-توزیعی-در-همه-نقاط-کشور-باید-رعایت-شود
بستن   چاپ