آریا جوان
جانشین فرماندهی یگان های ویژه کشور: تعاملات وزارت ورزش و نیروی انتظامی در بالاترین سطح است
يکشنبه 22 مهر 1397 - 12:13:07
آریا جوان - سردار جان‌نثاری جانشین فرماندهی یگان های ویژه کشور در مورد چگونگی تعامل وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با نیروی انتظامی، گفت: در گذشته مشکلاتی داشتیم ولی خوشبختانه در حال حاضر تعاملات ما در بالاترین سطح است.

سردار جان‌نثاری در حاشیه مراسم تجلیل از برقرار کنندگان نظم و امنیت در مسابقات ورزش ی، به خبرنگار پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی دوستان وزارت ورزش و جوانان وفدراسیون فوتبال طی نشستی از پرسنل نیروی انتظامی قدردانی کردند.
وی افزود: علاوه بر مراسم تجلیل، مطالب و نکات تعاملی بسیارخوبی در این نشست مطرح شد که از جمله آنها می توان به رفع اشکالات زیر ساختی استادیومها کشور که ما را در برگزاری یک مسابقه خوب و با نشاط و در برقرای امنیت، آرامش و آسایش توامان تماشاچیان کمک می کند اشاره کرد که باید دست به دست هم دهیم و دستگاه های دیگر نیز ظرفیتهای خود را بسیج کنند تا این مشکلات را رفع کنیم.
سردار جان نثاری در خصوص تمهیدات پیشبینی شده برای برگزاری نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: اساسا نگاه ماه برای برگزاری یک مسابقه و برقراری امنیت و آرامش آن یک نگاه ملی است و تلاش مااین است تا از همه ظرفیتمان استفاده کنیم و به بهترین شکل ممکن ماموریت خود را انجام دهیم.
جانشین فرماندهی یگان های ویژه کشور در مورد چگونگی تعامل وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال با نیروی انتظامی، گفت: در گذشته مشکلاتی داشتیم ولی خوشبختانه در حال حاضر تعاملات ما در بالاترین سطح است. برگزاری همین نشست امروز نمادی از هماهنگی، تعامل و دوستی وزارت ورزش ، فدراسسیون فوتبال و نیروی انتظامی است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74333/جانشین-فرماندهی-یگان-های-ویژه-کشور--تعاملات-وزارت--ورزش--و-نیروی-انتظامی-در-بالاترین-سطح-است
بستن   چاپ