آریا جوان
گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور:
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت :ورود زنان به ورزشگاه باید در یک فضای آرام و تعاملی مورد گفتگو قرار گیرد
دوشنبه 23 مهر 1397 - 10:18:39
آریا جوان - رییس کمیسون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش سهم عمده ای در کاهش آلام مردم و جامعه دارد به همین دلیل باید از ظرفیت ورزش برای تحقق این مهم به بهترین شکل ممکن استفاده شود.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،حجت الاسلام مازنی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گردهمایی سراسری مدیران کل ورزش و جوانان استان ها اظهار داشت: ورزش سهم بسیار قابل توجهی در کاهش آلام مردم و جامعه دارد و آنها که از بیرون عرصه ورزش را تحلیل و بررسی می کنند به خوبی به این نقش ارزنده واقف هستند به همین دلیل باید از این ظرفیتی که وجود دارد و می تواند باعث نشاط مردم شود به بهترین شکل ممکن بهره برد.
نماینده مردم تهران گفت : اگر با این دید که ورزش نقش آفرینی ارزنده ای می تواند در جامعه داشته باشید نگریسته شود قطعا می تواند موثر واقع شود و در کنار ورزش قهرمانی که موفقیت های آن موجب غرور ملی می شود یک حرکت قابل توجه در ورزش عمومی هم چه بسا تاثیر فراوانی در کشور بگذارد .
این نماینده مجلس در بخشی از سخنانش موفقیت های ورزش بانوان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مسلم است نقش بانوان در ورزش قهرمانی به منصه ظهور رسیده بنابراین همانطور که بانوان می توانند قهرمانان ارزنده ای برای کشور باشند و در دانشگاه نیز تحصیل کنند قطعا بحث ورود انها به ورزشگاه نیز نباید مورد دغدغه قرار بگیرد و باید فارغ از جنجال و هیاهو این مطالبه واقعی آنها مورد بررسی واقع شود .
احمد مازنی به حضور بانوان بسیجی در ورزشگاه ازادی در دیدار با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم همچنین بانوان در این ورزشگاه نشان داد که ورزشگاه آزادی مشکل سخت افزاری ندارد و از طرفی این دیدار نمادی از اقتدار ملی شد بنابراین باید به جای نزاع این موضوع در یک فضای ارام همراه با گفتگو حل شود و هر چند وزارت ورزش و جوانان گام های مثبتی در این زمینه برداشته است همچنان برای ایجاد یک بستر مناسب برای گفتگو به منظور حل این مطالبه پیشقدم شود .
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین موفقیت ورزشکاران جانباز و معلول را در بازی های پاراآسیایی مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: موفقیت این ورزشکاران که اراده بالای خود را نشان دادند قطعا می تواند برای همه افراد جامعه الگو باشد .
احمد مازنی در بخشی از اظهاراتش دکتر سلطانی فر را وزیر عملگرا و پرتلاش عنوان کرد و برای جامعه ورزش کشور در راستای وظایف و مسئولیت های مهمی که بر عهده دارد ارزوی موفقیت کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74406/رییس-کمیسیون-فرهنگی-مجلس-گفت--ورود-زنان-به-ورزشگاه-باید-در-یک-فضای-آرام-و-تعاملی-مورد-گفتگو-قرار-گیرد
بستن   چاپ