آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز:حضور دکتر سلطانی‌فر در پیست بین‌المللی دیزین به تسریع در روند تکمیل این پروژه کمک می‌کند
سه شنبه 24 مهر 1397 - 16:30:13
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان البرز تاکید کرد که حضور وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به روند برطرف شدن اشکالات و به موقع رسیدن پیست اسکی به فصل مسابقات کمک می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، امیر غفرانی در حاشیه بازدید میدانی دکتر مسعود سلطانی فر از پیست اسکی بین المللی دیزین گفت: پیست دیزین یک پیست بین المللی است که در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی قرار گرفته و با توجه به اشکالاتی که در چند خط وجود دارد باید به موقع آماده و به فدراسیون اسکی تحویل داده شود تا در فصل سرما بتواند برنامه های خود را به مرحله عمل برساند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: شرایط کار کردن در این پیست با توجه به شرایط. اقلیمی که یک ساعت می توان کار کرد و ساعت دیگر نمی توان، باید ویژه مورد توجه قرار گیرد به همین دلیل زمان اهمیت زیادی دارد و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی هم در حال تلاش است تا اشکالات را سریعتر برطرف کند.
غفرانی حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این بازدید به روند برطرف شدن اشکالات و به موقع رسیدن پیست اسکی به فصل مسابقات کمک می کند.
وی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با آمادگی کامل در فرایند برطرف شدن اشکالات این پیست همراهی لازم را انجام خواهد داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74478/مدیرکل-ورزش-و-جوانان-استان-البرز-حضور-دکتر-سلطانی‌فر-در-پیست-بین‌المللی-دیزین-به-تسریع-در-روند-تکمیل-این-پروژه-کمک-می‌کند
بستن   چاپ