آریا جوان
تبریک معاون توسعه ورزش بانوان به گلاره ناظمی داور زن ایرانی
محمدیان: درخشش بانوان ایران در همه عرصه های ورزش مایه مباهات است
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 14:54:48
آریا جوان - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در پیامی انتخاب گلاره ناظمی داور زن بین المللی فوتبال کشورمان برای قضاوت فینال مسابقات فوتسال المپیک جوانان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، متن این پیام به شرح زیر است:
« درخشش بانوان ایران در همه عرصه های ورزش که این بار در بخش داوری رقم خورده، باعث خوشحالی و مایه مباهات ایران و ایرانی است.
بانوان ورزش کار کشورمان با درخشش های چشمگیر در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی اندونزی بارها و بارها دل ملت ایران را شاد کردند. همچنین در حوزه مدیریتی چه در داخل کشور و چه بین المللی، حضور بانوان در عرصه های تصمیم گیری و تصمیم سازی ورزش بسیار بیشتر از گذشته شده و زمینه معرفی، ارتقاء و توسعه ورزش بانوان ایران در داخل و خارج کشور را بوجود آورده است و این بار حضور یک بانوی توانمند، با اراده و محجبه در دیدار نهایی یک رویداد بزرگ بین المللی موجب خوشحالی هرایرانی و مایه مباهات و افتخار جامعه ورزش کشور به ویژه جامعه ورزش بانوان ایران شده است.
به این وسیله درخشش گلاره ناظمی داور توانای فوتبال ایران را تبریک می گویم و از خداوند متعال، سربلندی و کسب افتخارات بیش از پیش را برای بانوان ایرانی در همه عرصه ها به ویژه ورزش مسئلت می کنم. »

http://www.javanannews.ir/fa/News/74571/محمدیان--درخشش-بانوان-ایران-در-همه-عرصه-های-ورزش-مایه-مباهات-است
بستن   چاپ