آریا جوان
طاهریان : ورزش یک مقوله تربیتی است که توان ایجاد تغییرات مثبت اجتماعی را خواهد داشت
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 14:54:48
آریا جوان - نایب رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اثرگذاری ورزش بر حوزه فرهنگ،تعلیم و پرورش و جامعه شناسی اظهار داشت: حضور شب گذشته زنان در استادیوم آزادی را به فال نیک می گیرم و در آینده بسیار نزدیک شاهد اثرات اجتماعی بسیار خوبی خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان طاهره طاهریان که یکی از بنیانگذاران ورزش بانوان بعد از انقلاب است و سالها سکان دار هدایت این بخش از ورزش کشور بوده است اعلام کرد: حضور شب گذشته زنان در استادیوم ازادی برای تماشای ایران و بولیوی یک رویداد بسیار مثبت در بخش ورزش زنان می دانم و بسیار خوشحالم که بانوان عزیزمان بخشی از اوقات فراغت خود را در این فضای مهیج ورزش ی سپری کردند.
او ضمن قدرشناسی از وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد تدابیر امنیتی جهت حضور زنان در این فضا اظهار داشت: جمع کثیری از زنان و دختران کشورمان علاقمند به رشته فوتبال هستند که بی تردید این موافقت برای حضور زنان باعث می شود بخش قابل توجهی از دختران ما که عموما از راه های دوری هم آمده بودند از این مکان و ورزش مهیج بهره برداری کنند و ساعاتی را در یک فضای سالم ورزش ی پشت سر بگذارند.
او در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: آنچه در این بحث نیاز به تعمق دارد فضای حاکم بر استادیوم آزادی بود، با توجه به اینکه مردم ایران، مردمی اخلاق مداری هستند و حضور زنان دراین فضا ملاحظات اخلاقی را چندین برابر کرد و ما شاهد آنچه که به عنوان بی اخلاقی در فضای ورزش گاه ها پیش از این بودیم در این رویداد دیده نشد.
وی افزود: تداوم حضور زنان در ورزش گاه ها علاوه بر تبعات مثبتی که برای خود زنان پیش رو دارد می تواند به رشد اخلاقیات نیز کمک کند.
پیشکسوت ورزش کشور این نکته را مورد توجه قرار داد که بخش قابل توجهی از تماشاچیان رویداد ایران و بولیوی را کارشناسان، داوران، مربیان و فوتبالیست های زن کشورمان بودند که همین نکته می تواند زمینه ارتقا دانش فنی این عزیزان را مهیا کند.
نایب رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اثرگزاری ورزش بر حوزه فرهنگ،تعلیم و پرورش و جامعه شناسی اظهار داشت: حضور شب گذشته زنان در استادیوم آزادی را به فال نیک می گیرم و در آینده بسیار نزدیک شاهد اثرات اجتماعی بسیار خوبی خواهیم بود همچنین ورزش موضوع تربیتی است که توان ایجاد تغیرات مثبت را در کشور خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74572/طاهریان---ورزش---یک-مقوله-تربیتی-است-که-توان-ایجاد-تغییرات-مثبت-اجتماعی-را-خواهد-داشت
بستن   چاپ