آریا جوان
فریبا محمدیان: حضور خانواده ها در رویدادهای بزرگی اجتماعی، تفریح سالم خانواده محور است
چهارشنبه 25 مهر 1397 - 18:01:31
آریا جوان - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در خصوص حضور تماشاگران خانم در دیدار دوستانه ایران و بولیوی گفت: حضور خانواده ها در رویدادهای بزرگی اجتماعی، تفریح سالم خانواده محور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان فریبا محمدیان حضور بانوان را در دیدار دوستانه ایران و بولیوی را اقدام مبارکی دانست و گفت: وزارت ورزش و جوانان با همکاری دستگاه های مختلف در برگزاری رویدادهای بزرگ ماموریت های ویژه ای انجام داده است که منجر به حضور بانوان در بازی فوتبال شب گذشته مجموعه ورزش ی آزادی شد.
وی ضمن ابراز امیدواری برای استمرار این رویداد بزرگ اظهار داشت: امیدوارم با مشارکت معقول، منطقی و مبتنی بر صیانت فرهنگی همه تماشاگران اعم از زنان و مردان، دختران و پسران عزیزم استمرار این قضیه بیشتر شود و شرایط به سمت و سوی برود که مدیران در اجرای این برنامه های اجتماعی بزرگ که از نظر من تفریح سالم خانواده محوری است افزایش پیدا کند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد : امیدوارم که در بازی های ملی آتی و همینطور در تمامی بازی های این رشته برگزار کنندگان همه استان ها بتوانند میزبان زنان و دختران در کنار آقایان باشند و همه خانواده ها با حضور خانوادگی خودشان در این تفریح سالم و با نشاط و شعف برانگیز شرکت کنند.
در پایان فریبا محمدیان از تمامی همکارانی که تلاش های بی شاعبه ای به خرج دادند تا این اتفاق مبارک رقم بخورد و همه تماشاگرانی که دیشب در اجرای این برنامه با رعایت ملاحظات فرهنگی همسو بودند یک صدا تیم ملی را تشویق کردند قدردانی کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74608/فریبا-محمدیان--حضور-خانواده-ها-در-رویدادهای-بزرگی-اجتماعی،-تفریح-سالم-خانواده-محور-است
بستن   چاپ