آریا جوان
ذوالفقار نسب رییس کانون مربیان فوتبال ایران ؛
کانون مربیان فوتبال ایران یک اتاق فکر فوتبال ی است / وزیر ورزش و جوانان و تاج از مراسم روز جهانی مربی حمایت کردند
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 01:14:22
آریا جوان - رییس کانون مربیان فوتبال ایران گفت: وزیر ورزش و جوانان رویکرد مثبت و حمایت قابل توجهی از کانون مربیان فوتبال ایران داشته و در نشستی هم که با حضور دککتر سلطانی فر و تاج رییس فدراسیون برگزار شد به این کانون به عنوان یک اتاق فکر فوتبال ی نگاه می کنند.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان پس از برگزاری نشست کانون مربیان فوتبال در حضور دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: : وزیر ورزش و جوانان رویکرد مثبت و حمایت قابل توجهی از کانون مربیان فوتبال ایران داشته و در نشستی هم که با حضور دککتر سلطانی فر و تاج رییس فدراسیون برگزار شد به این کانون به عنوان یک اتاق فکر فوتبال ی نگاه می کنند.
رییس کانون مربیان فوتبال ایران ادامه داد: این سومین نشست کانون مربیان فوتبال در حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان بود و تا کنون جلسات پرباری هم برگزار شده و دکتر سلطانی فر هم به منظور حرکت رو به پیشرفت این کانون توصیه ها و رهنمودهای ارزشمندی ارائه داده اند از طرفی باعث خوشحالی مربیان بزرگ است که شخص وزیر شناخت بسیار خوب و جامعی نسبت به فعالیت ها فوتبال ی دارند.
دکتر ذوالفقار نسب حمایت فدراسیون فوتبال را هم مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : خوشحالم که در این جلسه تاج رییس فدراسیون از کانون مربیان فوتبال به عنوان اتاق فکر نام بردند و اتفاقی خوبی هم که رخ داد این بود که تاج پذیرفت که برای قرار گرفتن یک نماینده از این کانون برای حضور در مجمع فدراسیون فوتبال پیگیری کند چرا که با این اتفاق نماینده کانون مربیان فوتبال هم در مجمع این رشته صاحب یک رای خواهد شد .
رییس کانون مربیان فوتبال ایران ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان همچنین فدراسیون فوتبال برای برگزاری مراسم روز جهانی مربی که تاریخ آن در روزهای اینده مشخص خواهد شد ، حمایت و پشتیبانی لازم را خواهند داشت.
در این نشست ،محمود یاوری ،بهمن فروتن ،نادر فریاد شیران ،حسین فرکی ،پرویز مظلومی ،سیامک رحیم پور ،نیما نکیسا و سعید حفیظی فر به بیان دیدگاه های خود در خصوص دغدغه های مربیان فوتبال پرداختند .
دکتر ذوالفقار نسب رییس کانون مربیان فوتبال نیز گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه داد

http://www.javanannews.ir/fa/News/74626/کانون--مربیان---فوتبال---ایران--یک-اتاق-فکر--فوتبال-ی-است----وزیر---ورزش--و--جوانان--و-تاج-از-مراسم-روز-جهانی-مربی-حمایت-کردند
بستن   چاپ