آریا جوان
طیبه سیاوشی: امیدوارم در بازی پرسپولیس – السعد حضور بانوان ادامه پیدا کند
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 12:04:55
آریا جوان - نماینده مردم تهران به حضور بانوان در ورزش گاه آزادی اشاره کرد و گفت: این اتفاقی که دیروز در بازی ایران و بولیوی افتاد بسیار اتفاق خوب و مبارکی بود و برخورد انتظامی با بانوان نشد که این جای خوشحالی دارد و امیدوارم که با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان در بازی برگشت پرسپولیس و السد نیز حضور بانوان ادامه پیدا کند و بتوانند تیم محبوب خود را تشویق کنند.

طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با موضوع درخشش کاروان خودباوری و امید در این مسابقات گفت: توانمندی و درخششی که در ورزش کاران ایران در این مسابقات دیده شد حاصل هدف گذاری و تعامل خوب مجلس و کمیته پارالمپیک بود که این کمیته توانست از کمیته ملی المپیک جدا شود و به طور جداگانه برنامه ریزی کند و اهداف خود را به پیش برود ببرد.
وی ادامه داد: تلاش مجلس بر این بوده تا قوانین را در بودجه و برنامه ششم توسعه به سمت گسترش ورزش معلولان و فراگیر سازی و همگانی کردن ورزش برای جامعه جانبازان و معلولان ببرد که این تعامل مثبت موجب رشد در کشور ماست.
سیاوشی افزود: نکته مهم این دوره از بازی های پاراآسیایی حضور تعداد زیادی از بانوان ورزش کار ایرانی بود که با یک برنامه ریزی درست و در پی آن تلاشهای ورزش کاران باعث شد مدال های زیادی بگیرند که این روند نیاز به مساعدت و بودجه بیشتر دارد.
وی همچنین به صحبت وزیر ورزش و جوانان برای آماده سازی زیرساخت های ورزش ی جهت فعالیت جانبازان و معلولین در استادیوم های کشور اشاره کرد و گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و همانطور که وزیر ورزش و جوانان اشاره کردند، مثل بودجه ای که در ورزش همگانی جانبازان و معلولین قرار دادند همین بودجه را نیز در حوزه عمرانی و زیرساخت ها هزینه خواهند کرد تا معلولین و جانبازان ما که کمتر توانستند در محیط های اجتماعی خود را نشان دهند بتوانند در محیط های ورزش ی حضور بیشتر و فعالیت بهتری داشته باشند.
نماینده مردم تهران همچنین به حضور بانوان در ورزش گاه آزادی اشاره کرد و گفت: این اتفاقی که دیروز در بازی ایران و بولیوی افتاد بسیار اتفاق خوب و مبارکی بود و برخورد انتظامی با بانوان نشد که این جای خوشحالی دارد و امیدوارم که با پیگیری های وزارت ورزش و جوانان در بازی برگشت پرسپولیس و السد نیز حضور بانوان ادامه پیدا کند و بتوانند تیم محبوب خود را تشویق کنند.
وی همچنین در خصوص حضور پرسپولیس در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا گفت: امیدوارم طرفداران پرشور پرسپولیس برای حمایت از تیم محبوب‌شان حضور حداکثری داشته باشند. این تماشاگران سرمایه های اجتماعی کشور هستند و امیدوارم بتوانند در توسعه حوزه فرهنگی هم تاثیر داشته باشند تا خانواده ها نیز بتوانند در یک فضای سالم و فرهنگی در ورزش گاه ها حضور پیدا کنند.
طیبه سیاوشی بازی پرسپولیس و السد را یک بازی ملی دانست و گفت: مطمئن هستم طرفداران استقلال هم حتی اگر حضور فیزیکی در ورزش گاه‌ها نداشته باشند دعای خیرشان همراه تیم پرسپولیس است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74655/طیبه-سیاوشی--امیدوارم-در-بازی-پرسپولیس-–-السعد-حضور--بانوان--ادامه-پیدا-کند
بستن   چاپ