آریا جوان
آیفون‌ 2019 اپل با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب مقاوم خواهند بود
پنجشنبه 26 مهر 1397 - 12:07:52
آریا جوان - انتظار می‌رود که آیفون‌های 2019 اپل نیز همانند آیفون XR، آیفون XS و آیفون XS Max در برابر نفوذ آب مقاوم باشند و با گواهی  IP68 به بازار عرضه شوند. 

براساس آخرین گزارش منتشرشده در مورد آیفون‌های 2019 اپل از سوی مینگ چی‌کو تحلیلگر معروف، انتظار می‌رود که گوشی‌های هوشمند آیفون 2019 اپل نیز همچون گوشی‌های هوشمند iPhone XS ، iPhone XS Max و iPhone XR در برابر نفوذ آب مقاوم باشند. میزان مقاومت گوشی‌های آیفون 2019 مشابه آیفون‌های ذکرشده خواهد بود. مینگ چی‌کو اعلام کرده است که آیفون‌های 2019 اپل با گواهی IP68 معرفی خواهند شد و میزان مقاومت آنها در برابر نفوذ آب نسبت به مدل‌های قبلی نه بیشتر خواهد شد و نه کمتر. گزارش مینگ چی‌کو در نشریه‌ی تایوانی Economic Daily News منتشر شده است؛ البته در این گزارش هیچ‌گونه اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی‌های دیگر آیفون 2019 اپل ارائه نشده است.
مقاله‌های مرتبط:
مقایسه باتری آیفون XS مکس با پیکسل 3 ایکس ال و نوت 9 تقاضای آیفون XR در فصل چهارم 2018 بیشتر از رقم پیش‌بینی‌‌شده خواهد بود
پیش از معرفی گوشی‌های آیفون 2018، خبرهای مختلفی در مورد ویژگی مقاومت در برابر نفوذ آب گوشی‌های جدید آیفون مطرح می‌شد که نشان می‌داد اپل در تلاش است تا میزان مقاومت گوشی‌های آیفون 2018 را افزایش دهد. بعد از معرفی آیفون‌های جدید مشخص شد که دارای گواهی IP68 هستند و تا عمق 2 متری به‌مدت 30 دقیقه در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند. ظاهرا براساس یادداشت جدید مینگ چی‌کو، انتظار می‌رود که گوشی‌های آیفون 2019 نیز از همین استاندارد و همین سطح مقاومت در برابر نفوذ آب برخوردار باشند. البته اطلاعات دیگری نیز در مورد محصولات 2019 اپل پیش‌بینی شده است؛ ظاهرا کوپرتینونشین‌ها، محصولات سال آینده‌ی خود را به‌همراه فیس‌آیدی به بازار معرفی خواهند کرد و اپل قصد ندارد که سنسور تشخیص چهره سه‌بعدی در پنل پشتی دستگاه در نظر بگیرد. همچنین انتظار می‌رود که محصولات سال آینده‌ی اپل فاقد سنسور اثر انگشت در پنل پشتی باشند. انتظار می رود که TSMC تنها تامین‌کننده‌ی تراشه‌ی A13 اپل باشد . همچنین انتظار می‌رود که در سال 2019 شاهد معرفی یک مدل HomePod جدید، AirPods 2 باشیم و دیگر در محصولات Apple شاهد فناوری 3D Touch نخواهیم بود.

برای مطالعه‌ی تمام مطالب مرتبط با گوشی‌های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک،
به صفحه‌‌های آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR مراجعه کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/74662/آیفون‌-2019-اپل-با-گواهی-IP68 در-برابر-نفوذ-آب-مقاوم-خواهند-بود
بستن   چاپ