آریا جوان
حمایت قهرمان سابق جهان و معاون وزیر ورزش و جوانان از تصمیم منطقی و شجاعانه دکتر سلطانی فر
شنبه 28 مهر 1397 - 18:35:45
آریا جوان - امیررضا خادم قهرمان اسبق کشتی ازاد جهان و معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در صفحه اجتماعی خود از تصمیم وزیر ورزش و جوانان پیرامون ورود بانوان به ورزش گاه ازادی برای تماشای بازی ایران – بولیوی دفاع کرد و خواستار حمایت از این تصمیم و دائمی شدن این حضور شد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ امیررضا خادم قهرمان اسبق کشتی ازاد جهان و معاون حقوقی،امور مجلس و هماهنگی امور استان ها در صفحه اجتماعی خود از تصمیم وزیر ورزش و جوانان پیرامون ورود بانوان به ورزش گاه ازادی برای تماشای بازی ایران – بولیوی دفاع کرد و خواستار حمایت از این تصمیم و دائمی شدن این حضور شد .
متن منتشر شده در صفحه شخصی امیررضا خادم به شرح زیر است:
به عنوان یه ایرانی ،یه مسئول و یه ورزش ی معتقدم حرکت و اقدام جسورانه،مدبرانه و به جای وزیر ورزش و جوانان کشورمون،در خصوص عبور از تابویی به قدمت 40 سال و اجازه حضور بانوان ورزش دوست در استادیوم فوتبال حرکتیست ماندگار که قطعا برای سال ها در ذهن هر ایرانی باقی خواهد ماند.
این حرکت به دور از هر گونه رنگ و بوی سیاسی نیازمند حمایت از سوی همه سطوحی اجرای،سیالسی ،مذهبی،اجتماعی،فرهنگی و ... جامعه است تا حال که یک فردذ مسئول با به خطر انداختن خیلی چیزهای خود دست به چنین کاری زده ، با حمایت های منطقی و اصولی،شرایط فراهم شدن زمینه های حضور دائمی بانوان را در اماکن ورزش ی(با رعایت اصول اعتقادی و حفظ حرمت آنان ) شاهد باشیم...
در خصوص اظهار نظر دادستان کل کشور نیز دو نکته را طرح می کنم و امیدوارم ایشان و همه همفکران شان با رعایت (تقوی) این نکته را بررسی و اگر درست است ،بی جهت با انها مخالفت نکنن:
اولا،تشکر می کنم که بالخره یک نفر به صراحت دلیل ممانعت ها و مخالفت های حضور زنان در ورزش گاه ها را بیان کرد و ثانیا، با توجه به همان دلیلی که ایشان علت عدم صدور مجوز حضور را عنوان کرده اند،به دادستان محترم عرض میکنم که از این جهت نگرانی وجود ندارد؛چون در اکثر رشته های ورزش ی پوشش آقایان تقریبا کامل است و از طرف دیگر فاصله تماشاگران تا زمین مسابقات هم به اندازه ایست که تقریبا قابل تشخیص نبوده و آنچه دیده میشود به مراتب کمتر از میزانیست که در تلویزیون میتوان مشاهده کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/75789/حمایت-قهرمان-سابق-جهان-و-معاون-وزیر--ورزش--و--جوانان--از-تصمیم-منطقی-و-شجاعانه-دکتر-سلطانی-فر
بستن   چاپ