آریا جوان
سید عبدالحمید احمدی در حاشیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان ؛
تیراندازی با کمان ایران می تواند به مدال المپیکی هم دست پیدا کند/به تحولات بزرگ در تیراندازی با کمان ایران امید دارم
شنبه 28 مهر 1397 - 18:35:53
آریا جوان - سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با سرمایه گذاری در تیراندازی با کمان می توان در کوتاه مدت به کسب مدال های جهانی و حتی المپیکی این رشته هم امیدوار بود .

سید عبدالحمید احمدی در حاشیه حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان و در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان حضور پرشور و پرتعداد کمانداران در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان با فراخوان این فدراسیون در حالی برگزار می شود که شاهد حضور پرشور و پرتعداد کمانداران از سراسر کشور هستیم که در ایام گرامیداشت هفته تربیت بدنی علاوه بر ایجاد یک فضای هیجانی و رقابتی جوی همراه با نشاط را به وجود آورده است.
دکتر احمدی ادامه داد: آنچه مسلم است برای اولین بار مسابقات انتخابی با این فراخوان و حضور پرتعداد کمانداران سراسر کشور برگزار می شود که این مهم فرصت انتخاب بهترین ها را پدید می آورد تا در رویدادهای پیش رو با حضور کمانداران زبده در رویدادهای مهم شرکت کنیم .
سرپرست حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی گفت: تیراندازی با کمان در بین رشته های مدال اور محسوب می شود که توانایی افتخارآفرینی در رقابت های قاره ای ،جهانی و حتی المپیکی را هم دارد بنابراین با سرمایه گذاری بیشتر حتی می توان به مدال المپیکی تیراندازی با کمان در قالب برنامه ریزی کوتاه مدت نیز امیدوار بود.
وی حضور شعبانی بهار در راس فدراسیون تیراندازی با کمان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور دکتر شعبانی بهار در راس این فدراسیون و با عنایت به اشرافی که به ورزش کشور دارد ،امید زیادی وجود دارد که شاهد تحولات بیشتری در بخش های فنی ،آموزشی و همگانی باشیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/75791/تیراندازی--با-کمان-ایران-می-تواند-به-مدال-المپیکی-هم-دست-پیدا-کند-به-تحولات-بزرگ-در--تیراندازی--با-کمان-ایران-امید-دارم
بستن   چاپ