آریا جوان
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان به استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد سفر می کند
شنبه 28 مهر 1397 - 22:09:34
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و حوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به منظور افتتاح پروژه های ورزشی به استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد سفر می کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان صبح روز یکشنبه 29 مهرماه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش جهت بازدید و افتتاح تعدادی از پروژه های ورزشی کشور به استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد سفر می کند.
بر اساس این گزارش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در روز نخست از سفر خود پس از شرکت در جلسه با استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد با مدیر کل امور خانواده و بانوان اداره ورزش و جوانان آن استان دیدار و گفتگو می کند.
بازدید از استادیوم 15000نفری ، مجموعه ورزشی و تفریحی قصر دنا وسرای کوهنوردان دنا از دیگر برنامه های معاون وزیر در این سفر خواهد بود.
فرامرزیان همچنین در جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد شرکت خواهد کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و حوانان در روز دوم به استان فارس سفر می کند و در این روز دو سالن ورزشی در شهرستان خرامه فارس را با حضور نمایندگان مردم خرامه در مجلس شورای اسلامی افتتاح خواهد کرد.
بازدید از پروژه ورزشی 6هزار نفری شیراز در روز دوم این سفر توسط معاون وزیر ورزش و جوانان صورت خواهد گرفت.
فرامرزیان در روز پایانی سفر خود پس از دیدار با استاندار با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دیدار می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/75969/معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-وزارت--ورزش--و--جوانان--به-استان-های--فارس--و--کهگیلویه--و-بویر-احمد--سفر-می-کند
بستن   چاپ