آریا جوان
محمدرضا داورزنی در همایش پیاده روی کارکنان وزارت ورزش و جوانان:
رسالت اصلی وزارت ورزش توسعه ورزش در ابعاد مختلف است/ در چهلمین سال انقلاب اسلامی چند پروژه افتتاح خواهد شد
يکشنبه 29 مهر 1397 - 13:04:56
آریا جوان - معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: امسال ما در آستانه چهلمین سال انقلاب شکوهمندمان هستیم و تلاش می‌کنیم با همکاری استان‌ها‌ و استاندارهای مختلف، حمایت جدی که دولت انجام داد و برنامه‌ریزی وزارت ورزش، چندین پروژه‌ خوب را امسال در کشور افتتاح کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مراسم پیاده‌روی کارکنان این وزارتخانه درخصوص اهمیت این هفته در جامعه صحبت کرد .
داورزنی با تاکید بر تاثیر بسزای ورزش همگانی بر اعتلای ورزش قهرمانی اظهار داشت: به نوبه خودم هفته تربیت بدنی را تبریک عرض می‌کنم. امروز همکاران ما در وزارت ورزش به شکل نمادین پیاده‌روی و حرکات ورزشی انجام دادند. طبیعتا رسالت اصلی وزارت ورزش توسعه ورزش در ابعاد مختلف است. هم در حوزه همگانی تلاش‌های زیادی صورت می‌گیرد و وقتی در حوزه همگانی کار خوبی انجام دهیم، در حوزه قهرمانی هم می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم .
وی در ادامه افزود: جامعه 80 میلیونی ما هرچقدر بیشتر ورزش کنند ما در حوزه قهرمانی موفق‌تر خواهیم بود. برای همین امروز به شکل نمادین و در مجموعه کشور این هفته، هفته‌ای است که هم پروژه‌های مختلف ورزشی افتتاح می‌شود و هم چندین هزار رویداد مختلف در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف انجام می‌گیرد؛ البته این‌ها صرفا به خاطر هفته تربیت بدنی نیست، این هفته به شکل نمادین در کشور اقدامات ویژه‌تری انجام می‌گیرد .
داورزنی گفت: امسال ما در آستانه چهلمین سال انقلاب شکوهمندمان هستیم و تلاش می‌کنیم با همکاری استان‌ها‌ و استاندارهای مختلف، حمایت جدی که دولت انجام داد و برنامه‌ریزی وزارت ورزش، چندین پروژه‌ خوب را امسال در کشور افتتاح کنیم. استادیوم‌های ورزشی خوب و سالن‌های چند هزار نفره که در استان‌ها ساخته شده است و برای همین تلاش مجموعه دوستان در وزارت ورزش این است که بتوانند امسال در آستانه چهلمین سالمان را پررنگ‌تر ببینند و اقدامات جدی‌تری را در همه ابعاد مختلف ورزشی انجام بدهند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/76030/رسالت-اصلی-وزارت-ورزش-توسعه-ورزش-در-ابعاد-مختلف-است--در-چهلمین-سال-انقلاب-اسلامی-چند-پروژه-افتتاح-خواهد-شد
بستن   چاپ