آریا جوان
در مراسم استقبال از کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان آرژانتین
دکتر صالحی امیری: جوانان ایران بازهم می درخشند
يکشنبه 29 مهر 1397 - 13:05:07
آریا جوان - رئیس کمیته ملی المپیک گفت: امروز شاهد غرور، غیرت و هویت ایرانی بودیم و مردم ایران در آینده باز هم شاهد درخشش جوانانشان خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید رضا صالحی امیری در مراسم استقبال از کاروان ورزشی ایران در المپیک جوانان آرژانتین گفت: امروز صحنه غرور، غیرت و هویت ایرانی را شاهد بودیم و ان شاءالله ایرانیان شاهد خواهند بود که جوانانشان در آینده مثل این المپیک در آرژانتین باز هم می درخشند .
صالحی امیری موفقیت های جوانان ایران در المپیک جوانان را حاصل سه عامل مهم دانست و گفت: عامل اول خودباوری است که جوانان ایرانی نشان داده اند هر جا که اراده کردند؛ کارهای بزرگی انجام داده اند .
وی عامل دوم را وحدت بین ارکان ورزش کشور دانست و افزود: وحدت و وفاق و همدلی بین وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون‌ها و رسانه ها امروز بیش از هر زمان دیگری است که جای خوشحالی دارد .
رییس کمیته ملی المپیک افزود: سومین عامل هم به اعتقاد بنده احساس مردمی بودن ورزشکاران است. اینکه ورزشکار خودش را از مردم میداند و مردم نیز با هر پیروزی او خوشحالمی شوند، عامل بسیار اثرگذاری در موفقیت های تیم های ورزشی است .
وی تاکید کرد: برای این مسابقات ورزشکاران و همه همکاران ما در وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک، کادر سرپرستی و فدراسیون‌ها همه ظرفیت‌های خود را به کار گرفتند و توانستند در بازیهایی که کشورهای زیادی با امکانات گسترده حضور داشتند، این ارتقا قابل توجه را نسبت به دور قبل کسب و 17 پله صعود کنند و من از این بابت به ملت و جامعه بزرگ ورزش ایران تبریک می گویم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/76032/دکتر-صالحی-امیری--جوانان-ایران-بازهم-می-درخشند
بستن   چاپ