آریا جوان
مارال مردانی دختر جودوکار محجبه ایرانی در مراسم استقبال از افتخار آفرینان کاروان ایران در المپیک جوانان:
ارزشهای ما بالاتر از مدال است
يکشنبه 29 مهر 1397 - 13:05:21
آریا جوان - مارال مردانی دختر جودوکار محجبه ایرانی که در المپیک جوانان از مبارزات او به دلیل داشتن حجاب جلوگیری شد گفت: برای کمتر ورزشکاری پیش می‌آید که در المپیک جوانان شرکت کند و من برای این میدان خیلی تلاش کرده بودم و بسیار از این اتفاق ناراحت شدم اما می‌خواهم بگویم که ارزش‌های ما بسیار بالاتر از مدال است

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مارال مردانی دختر جودوکار محجبه ایرانی که در المپیک جوانان از مبارزات او به دلیل داشتن حجاب جلوگیری شد به خبرنگار پایگاه خبری ورزش و جوانان گفت: قطعاً ارزش های ما بالاتر از کسب مدال است و من امیدوارم در آینده بتوانم با تلاش و کوشش در عرصه‌های دیگر برای کشور افتخار کسب کنم .
مردانی گفت: تا روز و لحظه مسابقه هیچ مشکلی نداشتم وزن کشی هم کرده بودم اما در لحظه مسابقه به من گفتند که نمی توانم در مبارزه شرکت کنم .
وی ادامه داد: در آن لحظه بسیار ناراحت شدم و هیچ چیز نمی توانست ناراحتی من را بپوشاند ولی کم ‌کم آرام شدم و توانستم به خود مسلط شوم .
مردانی ادامه داد: برای کمتر ورزشکاری پیش می‌آید که در المپیک جوانان شرکت کند و من برای این میدان خیلی تلاش کرده بودم و بسیار از این اتفاق ناراحت شدم اما می‌خواهم بگویم که ارزش‌های ما بسیار بالاتر از مدال است و امیدوارم بتوانم در آینده با تلاش و کوشش در صحنه های دیگری برای کشورم افتخارآفرینی کنم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/76034/ارزشهای-ما-بالاتر-از-مدال-است
بستن   چاپ