آریا جوان
یک پیش‌بینی مهم؛ ترامپ در انتخابات 2020 شرکت نمی‌کند
دوشنبه 30 مهر 1397 - 2:51:19 PM
آریا جوان- تنها چند هفته مانده تا انتخابات میان دوره‌ای آمریکا در ماه نوامبر برگزار شود و خیلی‌ها از حالا به فکر انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 این کشور هستند. «جو اسکاربارو» مجری برنامه «مورنینگ جو» شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» می‌گوید «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا به دنبال شرکت دوباره در انتخابات نیست.

اسکاربارو و میکا برژینسکی -همکارش– با حضور در برنامه «لِیت شو» به میزبانی استفن کلبرت درباره آنچه قرار است در انتخابات 2020 اتفاق بیافتد بحث کردند. کلبرت از برژینسکی و اسکاربارو پرسید چه کسانی ممکن است جای دونالد ترامپ در دفتر بیضی شکلش را بگیرند.

برژینسکی گفت: «به نظر می‌رسد جو بایدن، نامزد پست ریاست جمهوری می‌شود. من فکر می‌کنم جان کری هم شرکت می‌کند.»

مجری ام‌اس‌ان‌بی‌سی نیز در پاسخ گفت نامزد‌های تصدی پست ریاست جمهوری مجبور نیستند با ترامپ رقابت کنند، چون احتمالاً او در انتخابات 2020 شرکت نمی‌کند. او در این باره گفت: «او نمی‌خواست رئیس جمهور منتخب باشد، اصلا فکرش را هم نمی‌کرد که رئیس جمهور منتخب شود؛ او حتی فکر نمی‌کرد که جمهوری خواهان نامش را به عنوان گزینه‌ای برای ریاست جمهوری اعلام کنند.»

برژینسکی درباره ترامپ گفت: «ما در حال از دست دادن نفوذمان هستیم، چون ترامپ مردی است که به زن‌ها می‌گوید شبیه اسب هستند. حتی نوع حرف زدن ترامپ درباره قتل جمال خاشقجی هم نشان می‌دهد او برای ریاست جمهوری مناسب نیست.»

اسکاربارو پیشتر در مطلبی برای واشنگتن پست نوشت احتمالاً «نیکی هیلی» سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شرکت می‌کند و ترامپ را شکست می‌دهد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/76143/یک-پیش‌بینی-مهم؛-ترامپ-در-انتخابات-2020-شرکت-نمی‌کند
بستن   چاپ