آریا جوان
امید محدث: رئیس مجمع جوانان سازمان کنفرانس اسلامی از اقدامات ایران در حوزه جوانان تشکر کرد
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:08:39
آریا جوان - مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان ذر اولین روز شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی، از معرفی ایران به عنوان کشور پیشرو درحوزه وحدت جوانان جهان اسلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان امید محدث در مورد سومین دوره کنفرانس مجمع عمومی کشورهای اسلامی گفت : در این دوره چند انتخابات برگزار می شود و از این جهت موضوع سومین مجمع عمومی اهمیت پیدا می کند . یکی از انتخاب ها بحث ریاست سازمان هست که در حال حاضر اسکندرف از آذربایجان این سمت را بر عهده دارند و قرار است جایگزین ایشان انتخاب شود . کاندیدهای ریاست این سازمان منتخب شدند که ازچند کشور حضور دارند و درحال حاضر فضا فضای تلاش انتخاباتی برای رسیدن به رای منتخب است .
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان با بیان اینکه انتخابات بعدی حائز اهمیت دیگری که در این دوره صورت می گیرد انتخاب نایب رئیس این سازمان و همچنین اعضای شورای سیاست گذاری و مشورتی است که در هر بخش ایران کاندیدا دارد در خصوص آنچه در روز نخست کنفرانس مجمع عمومی کشورهای اسلامی صورت گرفت چنین گفت : مراسم با سخنرانی عهد التمیمی فعال فلسطینی(دختری که در فلسطین بازداشت هم شد) با محوریت تکیه بر مسئولیت سازمانهای اجتماعی در قبال مشکلات فلسطین و محکوم کردن اقدامات رژیم اشغالگر قدس و اسرائیل افتتاحیه آغاز شد. در بخش بعدی مراسم ، دبیر مجمع سفیر الشاد اسکندروف گزارشی را از عملکرد یک سال گذشته این سازمان ارائه داد که مجمع عمومی این گزارش رو تایید کردند .
مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان در خصوص موارد دیگری که در روز نخست این مجمع مورد بررسی قرار گرفت گفت : در ادامه در مورد چند تن از اعضا تصمیم گیری شد . به طور مثال جمعی از مسلمانان آلمان درخواست عضویت داشتند که در مجمع عمومی مطرح شد .کشورهایی مثل، عراق ، ایران و اردن گزارش و عملکرد خود را در حوزه جوانان رو ارائه دادند که اسکندرف- رئیس مجمع - از اقدامات ایران در حوزه جوانان تشکر کرد و ایران را به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه وحدت جوانان جهان اسلام معرفی کرد .
وی در پایان متذکر شد : امروز بیشتر بحث ارائه گزارشات مطرح بود و به این موضوع بیشتر پرداخته شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/77047/امید-محدث--رئیس-مجمع--جوانان--سازمان-کنفرانس-اسلامی-از-اقدامات--ایران--در-حوزه--جوانان--تشکر-کرد
بستن   چاپ