آریا جوان
بررسی عملکرد گذشته و اهداف آینده مجمع جوانان کشورهای اسلامی در روز اول کنفرانس
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:08:44
آریا جوان - اولین روز از شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی به بررسی و تصمیم گیری پیرامون پاره ای از موضوعات مرتبط با کنفرانس جوانان اسلامی در ٤ بخش و در ٢ جلسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در جلسه آغازین بحث برگزاری انتخابات دبیر آتی برای مجمع مطرح شد. در این خصوص، با توجه به نظر اکثریت کشورهای شرکت کننده، تصمیم گیری به آخرین روز کنفرانس موکول شده و لذا دبیری مجمع تا روز انتهایی کنفرانس همچنان برعهده اسکندروف قرارگرفت .
در بخش دوم از نشست صبح امروز، اسکندروف گزارشی را از عملکرد و اقدامات مجمع تا کنون ارائه نمودند و بدنبال این امر کشورهای شرکت کننده ضمن قدردانی از ایشان، به بیان نظرات و موضوعات مدنظر خود پرداختند .
در این خصوص تندگویان، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، به عنوان نماینده کشور ایران در مجمع، به ابراز قدردانی در خصوص رویداد برگزارشده در شیراز در سال گذشته پرداختند و در راستای افزایش همکاری ها و برگزاری برنامه های آتی در حوزه کنفرانس جوانان اسلامی در کشور ایران، اعلام تمایل و آمادگی نمودند .
جلسه دوم که از ساعت ١٤:٣٠ به وقت استانبول آغاز شده است، به بررسی برنامه عملیاتی آتی و پیشنهادی برای دبیرخانه مجمع می پردازد. با توجه به آنکه موضوع و سطح جلسه عصر، طبق روال معمول سطح کارشناسی می باشد، کارشناسان نماینده از جمهوری اسلامی ایران، در مجمع حضور داشته و به بیان نظراتشان در خصوص برنامه عملیاتی می‌پردازند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/77048/بررسی-عملکرد-گذشته-و-اهداف-آینده-مجمع--جوانان--کشورهای-اسلامی-در-روز-اول-کنفرانس
بستن   چاپ