آریا جوان
معرفی شبکه ملی گردشگری جوانان ایران سومین شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی آغاز به کار کرد
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:08:49
آریا جوان - سومین شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی وابسته به سازمان همکاری اسلامی، امروز با حضور محمدمهدی تندگویان در استانبول ترکیه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سومین شورای عمومی کنفرانس جوانان اسلامی وابسته به سازمان همکاری اسلامی، امروز در استانبول ترکیه آغاز شد .
محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که از حاضران و سخنرانان این کنفرانس است در صفحه اینستاگرامی خود چنین نوشت :
خدای را شاکرم که توفیق حضور در این اجلاس را به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از جوانان _ایرانی/"> جوانان ایرانی به من اعطا کرد .
در این اجلاس علاوه بر پیگیری تصمیم گیری های مهمی همچون انتخابات در راستای انتخاب دبیر شورا و تعیین کمیته مشورتی به نیابت از جوانان مان، بنا داریم تا به معرفی جوانان _ایران/">شبکه ملی گردشگری جوانان ایران بپردازیم و از این طریق علاوه بر دعوت از جوانان کشورهای اسلامی برای سفر به کشورمان، مقدمات ایجاد جوانان _کشورهای_اسلامی/">شبکه گردشگری جوانان کشورهای اسلامی را فراهم آوریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/77049/معرفی-شبکه-ملی-گردشگری--جوانان--ایران-سومین-شورای-عمومی-کنفرانس--جوانان--اسلامی-آغاز-به-کار-کرد
بستن   چاپ