آریا جوان
دیدار اعضای هیات رئیسه فدراسیون ژیمناستیک با وزیر ورزش و جوانان
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:09:01
آریا جوان - اعضا هیات رییسه فدراسیون ژیمناستیک عصر امروز با وزیر ورزش و جوانان دیدار و راهکارهای توسعه این رشته را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،زهرا اینچه درگاهی با اثر بخش توصیف کردن دیدارش با دکتر سلطانی فر اظهار داشت: در این جلسه، راهکارهای توسعه این ورزش در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفت .
وی گفت: در این جلسه طرح توسعه خانه های ژیمناستیک در سراسر کشور مورد بررسی قرار گرفت .
رییس فدراسیون ژیمناستیک در این ارتباط توضیح داد: بر اساس این طرح قرار است 200 تا 300 سالن ژیمناستیک کاربردی برای رده های سنی پایه و عمومی احداث شود .
او اضافه کرد : بر پایه این طرح ،دسترسی علاقمندان به اموزش پایه و عمومی ژیمناستیک در سراسر کشور سهل ترخواهد شد .
اینچه درگاهی اضافه کرد : به این ترتیب مقرر شد تا اقای هاشمی طبا بررسی های بیشتری برروی این طرح داشته باشند تا راهکارهای اجرایی مورد بررسی قرار بگیرد تا انشا الله هرچه زودتر عملیاتی شود .
او اضافه کرد : رویکرد دکتر سلطانی فر در خصوص رشته های پایه از جمله ژیمناستیک توسعه پایدار است و ایشان براین باور است که هر بذری که امروز برای ژیمناستیک کاشته شود اینده این رشته را تضمین می کند .
رییس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: همچنین نکاتی را در خصوص واردات تجهیزات مورد نیاز این رشته مطرح کردیم .
وی افزود : دکتر سلطانی فر در این نشست عنوان کرد که اگر امروز این رشته با این تشکیلات نتواند نتیجه مطلوب را کسب کند در هیچ دوره ای نخواهد توانست .



http://www.javanannews.ir/fa/News/77051/دیدار-اعضای-هیات-رئیسه-فدراسیون-ژیمناستیک-با-وزیر-ورزش-و-جوانان
بستن   چاپ