آریا جوان
عبدالحمید احمدی: دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:09:11
آریا جوان - معاون وزیر ورزش و جوانان در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نوید صفری در خصوص شهدای ورزشکار اظهار داشت: دوره دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است، همه این شهدا در رشته های مختلف قهرمان بودند اما در آن شرایط ورزش را رها کردند و به دنبال ایثارگری رفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از خبرگزاری بسیج پرس ؛ عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم نوید صفری در ارتباط با شهدای ورزشکار عنوان کرد : دوره دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید ورزشکار تقدیم کشور کرده است، همه این شهدا در رشته های مختلف قهرمان بودند اما در آن شرایط ورزش را رها کردند و به دنبال ایثارگری رفتند. موضوع دفاع از حرم اهل بیت هم که مطرح شد، ورزشکاران باز هم به این کاروان پیوستند
.
معاون وزیر ورزش در ادامه در خصوص ولایت پذیری شهدا خاطر نشان کرد: تنها همین شهدا هستند که می توانند ادعای ولایت پذیری را اثبات کنند، ما در وزارت ورزش هنوز در برابر عظمت این شهدا کاری نکرده ایم و حتی قطره در برابر اقیانوس هم نیست. تلاش ما همواره این بوده که یاد شهدا زنده و گرامی داشته شود، ما روز اول هفته تربیت بدنی را به تکریم و بزرگداشت شهدا اختصاص دادیم .
احمدی در پایان پیرامون شهدای مدافع حرم تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و کمک گرفتن از روح بلند آنها جزو برنامه های ما است و انشالله گرامیداشت شهدای مدافع حرم را ادامه خواهیم داد. به دنبال باقیات الصالحات در ورزش هستیم و انشاالله خداوند این توفیق را به ما بدهد، از همه عزیزانی که در این راه به ما کمک می کنند نهایت تشکر را دارم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/77053/عبدالحمید-احمدی---دفاع-مقدس-بیش-از-پنج-هزار-شهید-ورزشکار-تقدیم-کشور-کرده-است
بستن   چاپ