آریا جوان
داورزنی : وزارت ورزش از برنامه‌های اسکندری حمایت و بر اجرای آنها نیز نظارت می کند
سه شنبه 1 آبان 1397 - 10:09:14
آریا جوان - معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در اسنوکر حرفهای زیادی در جهان داریم اظهارداشت :وزارت ورزش از برنامه‌های اسکندری حمایت و بر اجرای آنها نیز نظارت می کند.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس پس از انتخاب مجدد هاشم اسکندری به عنوان رئیس فدراسیون گفت: مجمع 4 سال دیگر مسئولیت و به دنبال آن وظیفه پیگیری اهداف فدراسیون را به آقای اسکندری داد که از این بابت به وی تبریک می‌گویم و همچنین به آقای ولی زاده هم خسته نباشید می‌گویم که تلاش کردند و برنامه ارائه دادند تا در این رشته مثمر ثمر باشند.
وی افزود : آرا نشان می دهد 14 نفری که به آقای ولی زاده رای دادند انتظار دارند فدراسیون در چهار سال سوم انتظارات آنها را برآورده کند و برای چهار سال برنامه‌هایی تدوین شود که کاستی‌ها پوشیده شود.
داورزنی ادامه داد: با توجه به انتظار و ظرفیت هایی که در استان‌های کشور وجود دارد نیاز به یک خلاقیت و تحول جدید در این رشته ها هستیم.
وی تصریح کرد: در اسنوکر حرفهای زیادی در جهان داریم اما در بولینگ فاصله داریم و باید زیرساخت‌ها استانداردسازی شود تا ورزش کاران بتوانند استعدادهای خود را بروز دهند. در رشته بولس هم همین‌طور باید توجه بیشتری به استان ها و حوزه بازاریابی داشته باشیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بیست و پنج نفری که به آقای اسکندری رای دادند در حقیقت به ثبات مدیریت و برنامه های تنظیم شده رای دادند اما 14 نفر دیگر که به آقای ولی زاده رای دادند به این معناست که باید از نقطه نظرات و ظرفیت های دیگر نیز در این رشته ها استفاده کنیم.
داورزنی گفت: مشارکت بیشتر استان ها در تصمیمات و توسعه زیرساخت ها و استاندارد سازی آنها باید مد نظر قرار گیرد تا به اهداف بلندتری در بولینگ و بولس هم برسیم.
محمدرضا داورزنی گفت: وزارت ورزش و جوانان از برنامه‌های آقای اسکندری حمایت و بر اجرای آنها نیز نظارت خواهد داشت. باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای ملی برای علاقه مندی بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این رشته‌ها نیز به خوبی استفاده کنیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/77054/داورزنی---وزارت--ورزش--از-برنامه‌های-اسکندری-حمایت-و-بر-اجرای-آنها-نیز-نظارت-می-کند
بستن   چاپ