آریا جوان
محمد مهدی تندگویان از حمایت ویژه بانک ها برای کارآفرینی جوانان خبر داد
سه شنبه 1 آبان 1397 - 14:09:16
آریا جوان - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: حمایت از جوانان در چند بخش خلاصه می شود که سرمایه گذاری و حمایت از نخبگان علمی و پژوهشی خاص بر عهده معاونت ریاست جمهوری و وزارت صنعت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، محمد مهدی تندگویان، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: ما در حوزه نخبگان اجتماعی و تشکل های مردم نهاد فعالیت می کنیم و با حمایت های اعتباری، تاییدی، هماهنگی بین نهاد ها، ستاد ساماندهی ملی، استان ها و ... سعی در همراهی با جوانان داریم .
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در حوزه اعتباری از طریق 2 صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت اعطای وام هایی را درسراسر کشور برای متقاضیان مشمول، در نظر گرفته ایم که در حال حاضر این طرح اجرایی شده است .
تندگویان افزود: در بانک رسالت کمی پیشرفته تر و کاملا عملیاتی اقدام کرده ایم. تاکنون این وام به کشاورزان، دامپروران، پوشاک، تولیدکنندگان محلی و بومی و صنایع دستی 14 استان پرداخته شد. به این صورت که خود بانک عهده دار پرداخت وام، خرید تولیدات و تحویل محصولات به وام گیرنده است .
وی بیان داشت: افراد به میزان وامی که درخواست می کنند دام و علوفه تحویل می گیرند و خریدار محصولات نیز خود بانک است.در بانک کار آفرین امید سقف وام پرداختی 100 میلیون تومان است که اگر در سال جاری بتوانیم در هر دو صندوق موفق عمل کرده و سرمایه جذب کنیم، از محل صندوق 100 میلیارد تومان در کل کشورهزینه کرده ایم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/77104/محمد-مهدی-تندگویان-از-حمایت-ویژه-بانک-ها-برای-کارآفرینی--جوانان--خبر-داد
بستن   چاپ