آریا جوان
امید محدث به عنوان عضو ثابت کمیته راهبردی تایید اسناد جوانان کشورهای اسلامی انتخاب شد.
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 18:41:54
آریا جوان - در آخرین روز نشست مجمع جوانان کنفرانس اسلامی، انتخابات مجمع عمومی جوانان کشورهای اسلامی برگزار شد که نمایندگان ایران صاحب دو کرسی شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در انتخابات صورت پذیرفته در جلسه عصرگاهی سومین روز مجمع جوانان کشورهای اسلامی، کشور ایران توانست نتایج قابل توجهی را کسب نماید. امید محدث به عنوان جوان ترین مدیر کل جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید، توانست آرای لازم را جهت انتصاب در سمت عضو ثابت کمیته راهبردی تایید اسناد جوانان کشورهای اسلامی به دست آورد.
همچنین حسین کشیری به عنوان نماینده نهاد عمومی معرفی شده از طرف کشور ایران در این مجمع، با کسب 41 رای از 53 کشور حاضر در انتخابات به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان انتخاب شد و این دو مقام جزو مقامات کلیدی و حائز اهمیتی است که توانستیم در سومین شورای عمومی مجمع جوانان کنفرانس اسلامی کسب نماییم .
محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ، ضمن تبریک موضوع برای آقایان محدث و کشیری، آرزوی فعالیتی سرآمد و موفق در حوزه مربوطه را برای این دو جوان ایران ی نمودند. ایشان ابراز امیدواری کردند تا از این طریق بتوانیم روابط عمیق تری را با کشورهای اسلامی و دبیرخانه واقع در ترکیه داشته باشیم.
لازم به ذکر است طه آیحان از ترکیه بیشترین رای را برای کرسی دبیر جدید مجمع کسب کرد و برای دوسال آتی در این جایگاه قرار خواهند گرفت .

http://www.javanannews.ir/fa/News/77247/امید-محدث-به-عنوان-عضو-ثابت-کمیته-راهبردی-تایید-اسناد--جوانان--کشورهای-اسلامی-انتخاب-شد
بستن   چاپ