آریا جوان
اصغر رحیمی: کاروان ورزشی ایران در سومین دوره المپیک جوانان عملکرد خوبی داشت
چهارشنبه 2 آبان 1397 - 21:52:09
آریا جوان - سرپرست کاروان المپیک جوانان به آرژانتین گفت: کاروان ورزشی ایران در سومین دوره المپیک جوانان عملکرد خوبی داشت و توانستیم نتایج درخشانی کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اصغر رحیمی سرپرست کاروان المپیک جوانان به آرژانتین گفت: کاروان ورزشی ایران در سومین دوره المپیک جوانان عملکرد خوبی داشت و توانستیم نتایج درخشانی کسب کنیم. ما در اولین دوره این مسابقات با کسب پنج مدال در جایگاه 26 ایستادیم، در دومین دوره که در چین برگزار شد ما جایگاه 24 جدول را به دست آوردیم و در این دوره که در آرژانتین برگزار شد توانستیم عنوان هفتمی را به دست آوریم.
رحیمی افزود: روش ورود به این مسابقات به صورت کسب سهمیه بود که روند تمرینی ما از چند ماه پیش شروع شد. نکته جالب اینکه کلیه هزینه بر عهده کمیته بین المللی المپیک بود و حتی هزینه پرواز ما نیز توسط کمیته بین المللی المپیک پرداخت شد و ما از دبی به آرژانتین‌رفتیم.‌ ما در سه گروه کاروان را اعزام کردیم. با تصمیم هیات اجرایی محمد نصرتی به عنوان پرچم دار انتخاب شد و قبل از اعزام چندین جلسه با روسای فدراسیونها برگزار کردیم که هماهنگی لازم را داشته باشیم.
اصغر رحیمی ادامه داد: خوشبختانه با هماهنگی صورت گرفته ارز لازم ما برای رفتن‌ به مسابقات فراهم شد و توانستیم در این دور وز رقابتها 7 مداد طلا، 3 نقره و 4 برنز به دست آوردیم، مدال برنز ژیمناستیک‌ که توسط بهلول زاده‌ به دست آمد برای ما بسیار ارزشمند است و مطمئنا در آینده حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت. با توجه به اینکه رویکرد این بازیها آموزشی بود جلسات متعددی با ورزشکاران و مربیان گذاشته شد. دکتر صالحی امیری نیز در محل مسابقات حضور داشتند و در این مدت با مدیران و سران ioc دیدار داشتند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/77281/اصغر-رحیمی--کاروان-ورزشی-ایران-در-سومین-دوره-المپیک-جوانان-عملکرد-خوبی-داشت
بستن   چاپ